خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور:

موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۷۲

سخنگوى وزارت کشور تاکید کرد:‌ موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.

به گزارش ایلنا، سیدسلمان سامانى در پاسخ به این پرسش که شهرداران بازنشسته مشمول مصوبه اخیر مجلس خواهند شد یا قانون شهرداری‌‌‌ها گفت: باید توجه داشت که آنچه اخیراً در مجلس مصوب شده اصلاح تبصره یک قانونی است که در سال ۹۵ به تصویب رسیده و در همان زمان دستگاه‌‌‌هایی که مشمول این قانون می‌‌‌‌شوند، کاملا مشخص شده است.

وی ادامه داد: مطابق این قانون تمامی دستگاه‌‌‌‌هایی که در ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری تصریح شده‌‌‌اند و به طور کلی دستگاه‌‌‌هایی که از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌‌‌کنند، مشمول این ممنوعیت هستند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اینکه ماده ٥ قانون مدیریت خدمات کشوری، شامل موسسات عمومی غیردولتی نیز می‌‌‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌‌‌های مشمول این قانون در سال ٩٥ مشخص شده و در مصوبه اخیر مجلس دستگاه‌های مشمول تغییری نکرده‌‌‌‌‌اند و تنها افرادی که استثنا شده بودند، محدود شده است. بنابراین اصل قانون، قانونی است که از سال ۹۵ اجرایی شده است.

سامانی افزود: هنوز اصلاحیه جدید ابلاغ نشده است و بعد از ابلاغ قانون باید پس از بررسی دقیق درخصوص افرادی که مشمول آن می‌‌‌شوند، اعلام نظر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز