خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

ماندن یا نماندن شهردار دوگنبدان در شورای حل اختلاف مشخص می شود/ مخالفان بر عزل شهردار اصرار دارند

کد خبر : ۶۶۳۳۴۴

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ارجاع پرونده شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران به شورای حل اختلاف این استان در هفته آینده خبرداد و اظهارداشت: ماندن و یا نماندن شهردار دوگنبدان بستگی به رای صادره از شورای حل اختلاف استان دارد.

سیدعبدالکریم عزیزی در گفت وگو با ایلنا از یاسوج گفت: چهار عضو از اعضای هفتگانه شورای اسلامی دوگنبدان بر رفتن شهردار کنونی دوگنبدان اصرار دارند و پرونده اختلاف آنها بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان براساس قانون به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

وی زمان ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد را هفته آینده عنوان و خاطرنشان کرد: براساس قانون شوراها، پرونده اختلافی چهار عضو شورا و شهردار دوگنبدان به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد که در آنجا، ماندن یا نماندن آقای ظفری در مسئولیت شهرداری دوگنبدان مشخص می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا امکان ارجاع پرونده از شورای حل اختلاف به دادسرا وجود دارد؟ هم ادامه داد: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. باید پیگیری کنم که اینطور می شود یا خیر.

عزیزی گفت:‌ براساس قانون شوراها، پرونده شهردار دوگنبدان به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز