خبرگزاری کار ایران

با حمایت نیکوکار مقیم انگلستان؛

۷۳ خانوار مددجوی البرزی خانه‌دار شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۵۸

مدیرکل کمیته امداد البرز از مشارکت نیکوکار مقیم انگلستان در امر خانه‌دارشدن مددجویان البرزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمّد محمّدی‌فرد با اشاره به اینکه تمامی خانوارهای مددجویی که به همّت فرد نیکوکار مقیم انگلیس خانه‌دار شده اند، جزو مددجویان پرجمعیّت دارای وضع اضطرار بودند، گفت: مددجویان فاقد مسکن بر اساس اولویت نیازمندی با استفاده از سه منبع مالی پس انداز اولیه خانوار، مساعدت بلاعوض کمیته امداد و همچنین کمک خیّران خانه دار می‌شوند.

وی‌افزود: ۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک ۸۲۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم انگلستان خانه‌دار شدند.

محمّدی‌فرد با اشاره به اینکه طی سال ۹۶ حدود ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد صاحبخانه شدند، گفت: سال گذشته ۱۲۳ خانوار مددجویی در شهر کرج ۷۱ خانوار در ساوجبلاغ ۴۱ خانوار در فردیس ۴۷ خانوار در نظرآباد ۲۸ خانوار در ماهدشت ۱۴ خانوار در اشتهارد ۳۲ خانوار در محمد شهر و ۲۴ خانوار مددجوی کمالشهری خانه دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه هم‌اکنون حدود سه هزار و ۴۰۰ مددجوی مستأجر ساکن در استان البرز مستأجر هستند، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز ساکن در چهار شهر اشتهارد، طالقان، کمالشهر و ماهدشت در سال ۹۷ و با کمک خیّران خانه‌دار می‌شوند و هم‌اکنون اشتهارد اولین شهری است که همه مددجویان آن از نعمت مسکن بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: علاوه بر کمک‌های اختصاصی خیّران در بخش مسکن ۲۸ درصد از صدقه‌های پرداختی مردم نوع‌دوست البرز در بخش خرید، ساخت و تعمیر مسکن خانوارهای مددجوی البرزی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز