خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون اجتماعی؛

طرح تشکیل وزارتخانه‌های « صنعت و معدن » و « توسعه صادرات و بازرگانی» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۵۱

طرح تشکیل وزارتخانه‌های «صنعت و معدن» و «توسعه صادرات و بازرگانی» و طرح انتخاب رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط جامعه هدف از جمله طرح‌هایی است که این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل وزارتخانه‌های « صنعت و معدن » و « توسعه صادرات و بازرگانی » بررسی خواهد شد.

برگزاری انتخابات ده نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی جهت عضویت در کمیسیون مشترک بررسی لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری و برگزاری انتخابات اعضای این کمیسیون جهت عضویت در شورای عالی اداری از دیگر برنامه‌های روز آینده  این کمیسیون است.

فردا یکشنبه رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم در کمیسیون اجتماعی حاضر خواهد شد. این نشست جهت ارائه گزارش پیرامون اهمیت جایگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در معاهدات اقتصادی و اجتماعی جاده ابریشم در توسعه اشتغال و کارآفرینی صورت خواهد گرفت.

بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس ( اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ( اعاده شده از شورای نگهبان ) و بررسـی طرح ممنوعیت اشـتغال به بیش از یک شــغل (اعاده شــده از شورای نگهبان ) از جمله برنامه‌های روز دوشنبه و سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی مجلس است.

روز سه‌شنبه این هفته بررسی طرح انتخاب رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط جامعه هدف، بررسی طرح اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، بررسی طرح اصلاح ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری و برر سی طرح ا ستمهال پنج ساله به  مستخدمین رسمی مؤسسات و شرکتهای دولتی در کمیسیون اجتماعی مجلس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز