خبرگزاری کار ایران

دایی: برای تساوی به اهواز نیامده بودیم / می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم

کد خبر : ۶۶۲۸۸۰

سرمربی تیم سایپا تهران درباره برتری مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: بازی دشواری داشتیم. با این شرایط آب و هوایی که اهواز دارد می‌دانستیم فولاد در زمین خودش از دقیقه 60 با توجه به اینکه تیم های حریف در زمین کم می‌‌آوردند بهتر کار می‌کند. 4 تا از 5 گل خود را از دقیقه 60 به بعد به ثمر رسانده است.

او ادامه داد: خداراشکر بچه های ما هم خوب کار کردند. متاسفانه در زدن گل موفق نبودیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. در مجموع بازی خیلی خوبی بود ما آمده‌ بودیم که سه امتیاز را بگیریم و خدا را شکر بچه‌ها توانستند به حق خود برسند.

دایی اظهار داشت: در هفته جاری هم خیلی کار کرده بودیم و این انتظار را داشتیم که به پیروزی برسیم اما از سوی دیگر می‌دانستیم که کار سختی داریم و امشب هم فشار زیادی به ما آمد. ما به این شرایط آب و هوایی عادت نداریم و همین موضوع دست ما را بسته بود. اما با وجود این شرایط موقعیت‌های گلی که تیم ما بدست آورد اندازه فولاد بود. در نیمه دوم هم بازی پایاپای بود شاید مالکیت توپ با فولاد بود اما ما هم دفاع صرف نداشتیم. 

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: وقتی شما در آخرین دقایق گل مساوی  را می‌خورید و پس از آن حمله می‌کنید و به گل برتری می‌رسید یعنی برای مساوی نیامده بودید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز