خبرگزاری کار ایران

بازگشت دایی به تبریز؛ بازهم سکوها مردود می شوند؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۲۶

سایپا باید برای کسب دومین برد این فصل در تبریز به میدان برود.

به گزارش ایلنا، تیمهای تراکتورسازی و سایپا تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر ایران روز جمعه به مصاف هم می روند. قرار است پرشورها برای اولین بار دراین فصل در ورزشگاه خودی از تیمشان استقبال کنند؛ آن هم در شرایطی که که تراکتور بردی کسب نکرده و شدیدا بعد از باخت سنگین مقابل استقلال به یک برد احتیاج دارد.

علی دایی آخرین باری که به تبریز آمد با نتیجه 2-1 به برتری رسید و مرد اول میدان مهدی ترابی بود. اما فحاشی هواداران تراکتور به علی دایی حسابی شهریار را عصبانی کرد. وی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه بسیار عصبانی بود و اظهار داشت: 

امروز اولین بار بود که برای تماشاگران تراکتورسازی متأثر شدم من همیشه از تماشاگران دفاع کردم. اما آنها متأسفانه از دقیقه اول شروع به فحاشی کردند. هر کسی که توهین کند لیاقت خود و خانواده‌اش را نشان می‌دهد. تراکتورسازی عقب افتاد به جای اینکه هواداران کمک و تشویق کنند تا تراکتورسازی رو به جلو کار کنند. آنها شعارهایی دادند که در روحیه بازیکنان تأثیر گذاشت. امروز هواداران کاری کردند که تراکتورسازی را پایین آوردند و ما توانستیم نتیجه خوب بگیریم. 

وی افزود: زمانی که به ورزشگاه آمدم باید چه عکس‌العملی نشان بدهم؟ من همیشه از حق دفاع کرده‌ام، به فارس، لر و آذری کاری ندارم دنبال حق هستم. مسائلی که در تهران به وجود آمد را تقبیح کردم اینجا هم همینطور، تراکتورسازی پتانسیل زیادی دارد که باید یکی آن را مدیریت کند. ما کانون هواداران داریم، باید یکی این مسائل را کنترل کند. اگر تعداد هواداران کم باشد راحت‌تر می‌توان موضوع را کنترل کرد. من کارم را در مستطیل سبز انجام می‌دهم. هر کسی که توهین کند به خانواده خودش توهین کرده است. من به دل نگرفتم فقط خوشحالم که تیمم برد. 

دایی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه باید در خیلی از مواقع گذشت کرد، یادآور شد: در خیلی از مواقع باید گذشت و آقامنشی کرد، نه اینکه من هم مثل کسانی که توهین می‌کند جبهه بگیرم سوال من این است تعداد نفرات کم را می‌توان کنترل کرد یا زیاد را،‌جواب مشخص است نفرات کم. من عین خیالم نیست، حس می‌کنم این افرادی که توهین می‌کنند این توهین‌ها را به مادرها، ناموس و خانواده خود کرده‌اند. هر کسی هر حرفی می‌زند به خودش برمی‌گردد.

حال باید دید این بار در تبریز چه استقبالی از شهریار خواهد شد و آیا بازهم علیه او فحاشی می شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز