خبرگزاری کار ایران

تارتار: دیگر کارد به استخوانم رسیده است/ تا مشکلات حل نشود در تمرینات شرکت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۷۲

سرمربی پارس جم از شرایط تیمش به شدت دلخور است و اعلام کرد در تمرینات حاضر نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم می‌خواهم در مورد مشکلات مان صحبت کنم. بازیکن گوش دارد اما نمی شنود. کادرفنی ما هم کار برایشان سخت است. مشکلات داریم. از همه تشکر می‌کنم مدیریت باشگاه در تلاش است اما تا مشکلات حل نشود نمی‌توانیم در تمرینات شرکت کنیم.

وی افزود: بازیکن منتظر است که در مورد مسایل مالی با آنها حرف بزنم دوست ندارد در مورد مسایل فنی حرف بزنم. سپاهان را ببینید، جانانه جنگیدیم اما وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد نمی تـواند تمرین کند اما تا زمانی که حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشود دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کنیم. تهدیدی هم نیستم. کسی نیست به داد ما برسد. مدام می‌گویند فلان وزیر دستور داد مشکل فلان تیم حل شود ما چی؟!

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم امیدوارم مشکلات حل شود چون این تیم را دوست دارم این سال سومی است که در این تیم حضور دارم و با این تیم زندگی کرده‌ام. واقعا شرایط سخت شده است کارد به استخوانم رسیده است. امیدوارم برگردیم ، نمی‌توانم به روی کادر و بازیکنان نگاه کنم. کادر من 50 درصد از پولش را از فصل قبل نگرفته است. بقیه تیم‌ها 90 تا 95 درصد پول‌های فصل قبل را گرفته‌اند. 

تارتار با اشاره به تلاش مدیریت باشگاه عنوان کرد: رضائیان تنها است از کجا بیاورد، چقدر تلاش کند استاندار بوشهر چه کرده است؟ از استاندار ممنون هستم مصوبه‌ای تصویب شد قرار شد مشکلات حل شود اما مدام می‌گویند این هفته و آن هفته پس کو. اگر باخته‌ایم با من است اما ما یقه سپاهانی را گرفته‌ایم که مدعی قهرمانی است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز