خبرگزاری کار ایران

تارتار: با پرافتخار ترین تیم و پرافتخار ترین سرمربی بازی داریم/ مقابل سپاهان محکوم به برد هستی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۱۰

سرمربی پارس جم در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: جا دارد این عید بزرگ را به همه هموطنانم تبریک بگویم. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر و مربی اش پر افتخار ترین مربی لیگ برتر است و بازی راحتی برای ما نخواهد بود. همانقدر که این بازی برای ما سخت است برای سپاهان هم سخت خواهد بود. تیم ما در این دو سه سال گذشته در خانه عالی کرده است و به حریف هم فضا نمی‌دهند و اجازه نمی‌دهند بازیکنان حریف سرشان را بالا بگیرند.

وی ادامه داد: مقابل سپاهان محکوم به برد هستیم. ما امیدواریم که فردا سه امتیاز بازی را بگیریم سپاهان در 5 هفته لیگ در برخی از تاکتیک‌ها از جمله ضربات ایستگاهی خیلی موفق بوده به بازیکنانم گفته‌ام که مرتکب خطا نشوند امیدوارم که گفته‌های ما را خوب اجرا کنند. مهدوی داور مسابقه هم یک داور باتجربه است مطمئن هستم عملکرد خوبی خواهد داشت و امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم. 

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به هواداران این تیم، گفت: من همیشه از هواداران تشکر می‌کنم فردا نیاز مبرمی به حضور آنها در ورزشگاه داریم، سپاهان از جمله تیم‌های مدعی لیگ است، امیدوارم فردا هم مثل بازی با استقلال هواداران ورزشگاه را پر کنند، ساعت بازی هم مناسب است و منتظر حضور هواداران هستیم. 

وی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: خدا را شکر محروم نداریم فقط محمد نوری کسالت دارد که امیدوارم تا فردا رفع شود. 

سرمربی پارس جنوبی در مورد خط حمله قدرتمند سپاهان، عنوان کرد: خط دفاع ما جزو خطوط دفاعی خوب لیگ است. سپاهان هم 6 گل از 10 گلش را به سپیدرود زده که در آن بازی شرایط خوبی نداشته است. به خط دفاعی‌مان امیدوار هستیم، ما جزو خطوط دفاعی خوب لیگ هستیم و یکی از سه، چهار خط دفاعی برتر لیگ هستیم. 

تارتار در مورد بازگشت ابراهیم صالحی از سپاهان به پارس جنوبی، گفت: ابراهیم هم مثل سایر بازیکنان است و فرقی ندارد حالا شاید این رفت و برگشت انگیزه مضاعفی را به او بدهد اما همه بازیکنان ما بامعرفت و باانگیزه هستند و با وجود شرایط سخت در زمین کم‌کاری نمی‌کنند و با تمام وجودشان در میدان حاضر می‌شوند، امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به این بازیکنان داشته باشند.

وی در مورد تعطیلی لیگ، گفت: این شرایط برای همه تیم‌هاست، همه تیم‌ها در شرایط مسابقه قرار دارند، به هر حال فقط این تعطیلی ممکن است به نفع تیم‌هایی باشد که کادر فنی‌شان تغییر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز