خبرگزاری کار ایران

تارتار: مقابل ذوب‌آهن فقط برای خودمان بازی می‌کنیم/ دوست نداشتم بازی ما همزمان با دربی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۸۹

سرمربی پارس جم از تلاش برای کسب سهمیه و شکست دادن ذوب‌آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی هنوز هم از کسب سهمیه و امیدواری برای کسب آن برای تیمش می گوید تا در اولین حضور موفق بتوانند در آسیا هم نقشی خوب داشته باشند. مهدی تارتار از شرایط تیمش و همزمانی بازی تیمش با پرسپولیس و قهرمانی این تیم گفت. 

 

همچنان به کسب سهمیه آسیا امیدواریم

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ و اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هستند، اظهار داشت: خدا را شکر الان در جایگاهی هستیم که برخلاف صحبت های ابتدای فصل که همه فکر می کردند از مدعیان سقوط هستیم حالا برای سهمیه آسیا شانس داریم. خوشحالم با شاگردانم کاری انجام داده ایم که هرکس ما را می برد طوری خوشحالی می کند که انگار یک تیم قهرمان را برده و این اتفاقات در اولین سال حضور برای ما بسیار ارزشمند است. خوشحالم که هیچ‌کس نتایج ما را پیش‌بینی نمی‌کرد. بازیکنان من کار بزرگی کرده‌اند و به آنها افتخار می‌کنم. 

 

هنوز بازیکنانم نمی دانند در ترکیب اصلی هستند یا نه؟ 

مهدی تارتار معتقد است حفظ روحیه انگیزه در بین بازیکنانش تا اینجای کار یک کار خوب برای پارس جنوبی بوده است. او در این زمینه گفت: از ابتدای فصل خیلی زحمت کشدییمو با حفظ اسکلت تیم و اضافه کردن برخی از خوب های باتجربه لیگ یک اتفاق خوب را رقم زدیم. شرایط را به نحوی پیش بردیم که هیچ کدام از بازیکنان ما هنوز هم نمی دانند در ترکیب اصلی هستند یا نه و همه برای بودن تلاش می کنند و انگیزه آنها حفظ شده است. 

 

اول برای خودمان بازی می کنیم 

سرمربی پارس جنوبی گفت: بدون شک برانکو یک مربی حرفه‌ای است که من همیشه از او حمایت و مورد تمجید قرار داده‌ام. پرسپولیس بعد از شکست پارس جنوبی از رقبا فاصله گرفت و دیگر هیچ تیمی به آنها نرسید. مقابل ذوب آهن تمام تمرکزمان روی عملکرد خودمان است و اول برای بردن ذوب آهن و کسب سهمیه به میدان می رویم. بازی با ذوب‌آهن برای ما حکم فینال را دارد و شش امتیازی است. بعد از بازی دور رفت در مصاحبه‌ام گفتم سخت‌ترین بازی ما برابر ذوب‌آهن بود. آن روز آنها شرایط سختی داشتند اما چون از ذوب‌آهن شناخت داشتم،‌ می‌دانستم که تیم قدری است. برای همین می‌گویم که این بازی برای ما شش امتیازی است و تلاش می‌کنیم با شکست ذوب‌آهن هم فاصله‌مان را از این تیم زیاد کنیم و هم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی به دست بیاوریم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم. همزمان بودن بازی ما با ذوب‌آهن و دربی برای هواداران ما یک آزمون واقعی است و در بازی با ذوب‌آهن مشخص می‌شود هواداران واقعی پارس جنوبی چه کسانی هستند چون در روز پنجشنبه احتیاج زیادی به حمایت هواداران داریم. 

 

دوست داشتم بازی ما با پرسپولیس همزمان نباشد

تارتار از اینکه زمان بازی آنها با پرسپولیس یکی شده ناراحت است: اتفاقا ما دوست داشتیم همزمان نباشد چرا که دربی برای همه مردم ایران جذابیت ویژه‌ای دارد و دوست دارند آن بازی را ببینند. از همین رو امیدوارم هواداران واقعی پارس جنوبی به ورزشگاه بیایند و قید دیدن دربی را بزنند. قانون می‌گوید سه بازی آخر فصل همزمان است و برای همین سازمان لیگ بازی ما و دربی را همزمان برگزار نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز