خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

کیوانی: نمایش شهسواری مقابل نماینده هند چشم گیر بود/ جایگاه واقعی ایران چهارمی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۳۱

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان درباره عملکرد بانوان در این دوره از رقابت ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فاطمه کیوانی سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان درخصوص موفقیت بانوان در این دوره از بازی‌های آسیایی و جایگاه ایران در جدول رده‌بندی صحبت کرد.

کیوانی با اشاره به اینکه بانوان در بازی‌های جاکارتا به جایگاه اصلی خودشان نزدیک شدند، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که در این دوره از بازی‌ها بانوان بیشتری را اعزام کردند و همین امر سبب شد که بانوان ورزشکار ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشند و خوش درخشیدند. به عنوان مثال در رشته تنیس روی میز بچه‌های ما در سالیان قبل همیشه از تیم‌های چین و هند می‌ترسیدند ولی در این دوره از بازی‌ها توانستیم بازی بسیاری خوبی با آنها انجام دهیم و در بازی با هند با امتیازهای خیلی کم بازی را واگذار کردیم که ندا شهسواری یکی از بازیکنان ما بود که نمایشش در این مسابقات چشم‌گیر بود.

وی در ادامه افزود: اینها همه نشان می‌دهد که بانوان جایگاه اصلی خودشان را در ورزش دارند پیدا می‌کنند. درست است که پله پله در حال پیشرفت هستیم ولی توانسته‌ایم خودمان را به قدرت‌های بزرگ آسیا و جهان نزدیک کنیم و سعی خواهیم کرد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم تینس روی میز بانوان درباره وضعیت ایران در جدول رده‌بندی بازی‌های آسیایی گفت: اندونزی از فرصت میزبانی خودش استفاده کرده و با اضافه کردن چند رشته بومی خودش به مسابقات باعث شد که چند مدال طلا را بتوانند در رشته‌ای مثل پنچاک سیلات کسب کنند. جایگاه واقعی ایران جایگاه چهارمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز