خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

نیما عالمیان: قبلا تایلند را شکست داده ایم/ به چین نخوریم می توانیم تا نیمه نهایی پیش برویم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۰۷

نیما عالمیان درباره دیدار با تایلند صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نیما عالمیان بعد از پیروزی تیم ایران مقابل مالدیو اظهار داشت: یک بازی نسبتا ساده مقابل تیم مالدیو داشتیم که توانستیم سه بر صفر این تیم را شکست دهیم ولی بازی مهم ما امروز بعدازظهر مقابل تایلند خواهد بود که امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. تایلند تیم خوبی است که قبلا هم موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: ما در صورت صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم باید با یکی از تیم‌های اول گروه‌های دیگر بازی کنیم که همگی از تیم‌های خوب قاره آسیا هستند و در آنجا کار ما سخت می‌شود.

ملی پوش تنیس روی میز در ادامه افزود: اگر در مرحله بعد به تیم چین برخورد نکنیم مقابل تیم‌های دیگر شانس پیروزی داریم. تیم‌هایی مانند کره جنوبی و چین تایپه نیز از تیم‌های خوب آسیا هستند ولی این توانایی را داریم که یک بازی خوب ارائه دهیم و بازهم صعود داشته باشیم. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و روز گذشته مقابل تیم ژاپن که مدعی قهرمانی است بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و خود من در یکی از گیم‌ها پیروز شدم و در مرحله بعد نیز اگر روز ما باشد می‌توانیم امید به کسب مدال داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز