خبرگزاری کار ایران

درنخستین جشنواره فضای مجازی در کهگیلویه و بویر احمد

خبرنگار ایلنا رتبه نخست جشنواره مهناج را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۳۹۶

با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد و رسانه ها، سرپرست خبرگزاری ایلنا در این استان، رتبه نخست اولین جشنواره مهناج یا جشنواره فضای مجازی و روز قدس را کسب و از وی و سایر برندگان این جشنواره طی آئینی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ضرغام علی‌بازی سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول گزارش و یادداشت‌نویسی اولین جشنواره مهناج با عنوان اولین جشنواره فضای مجازی و روز قدس را کسب کرد.

در این مراسم که به مناسبت تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه فرهنگی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضرغام علی‌بازی سرپرستی خبرگزاری ایلنا در این استان جایزه برتر اولین جشنواره مهناج با عنوان اولین جشنواره  فضای مجازی و روز قدس که سفر به کربلای معلی در پیاده روی اربعین حسینی است را به خود اختصاص داد.

همچنین سیده‌مهناز خزیر، دبیر و خبرنگار ایکنای کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه سوم گزارش و یادداشت‌نویسی در جشنواره منهاج شد.

تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی با موضوع روز آزادی، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه با موضوع قدس، داستان‌نویسی و دکلمه کوتاه با موضوع جمعه آخر، آثار عکاسی و عکس نوشته با موضوع روز قدس و آزادی‌خواهی و یادداشت‌ها و گزارش‌های خبری با موضوع فلسطین و جهان اسلام از جمله محورهای این جشنواره بوده است.

 در این جشنواره که با هدف اثربخشی و هدفمند کردن تولیدات در عرصه فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت روز قدس رخ داد، بیش از ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در سپاه فتح ارسال شد که از بین آنها ۱۲ اثر در چهار حوزه برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز