خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از 11 طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در شفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۲۱۶

در پنجمین روز هفته‌دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت، 11 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از شفت، در برنامه های امروز با حضور محبعلی رنجور مدیرعامل آبفار گیلان طرح پایداری آبرسانی روستای امام زاده اسحاق(ع) با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان و فاز نخست فاضلاب امام زاده ابراهیم (ع) با هزینه ای افزون بر 650 میلیون تومان به بهره برداری رسید و طرح تجهیز تاسیسات تصفیه خانه شهر احمدسرگوراب با اعتباری بالغ 130 میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین در راستای بهبود و نوسازی شبکه برق رسانی شهرستان شفت 10 ترانس در روستاهای چوبر ، کلاچ خندان ، چماچا ، جیرده پسیخان ، نصیرمحله ، تالش محله، مرخال، کوزان و جیرده به‌طور همزمان با اعتباری بالغ بر 624 میلیون تومان افتتاح شد و یک رشته راه روستایی به طول 2.2کیلومتر و با هزینه ای افزون بر 308 میلیون تومان در چکوسر مورد بهره برداری قرار گرفت .

در ادامه برنامه های هفته دولت طرح تجهیز و نوسازی 88 هکتار از اراضی کشاورزی روستای کوزان با اعتباری بالغ بر 590 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و طرح آبیاری تحت فشار 18 هکتار باغ کیوی در روستای ماشاتوک مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت و تکمیل آن 154 میلیون تومان هزینه شد .

در پنجمین روز از  هفته دولت دو ساختمان دهیاری در روستاهای گوراب لیشاوندان و چکوسر با مجموع اعتبار 95 میلیون تومان افتتاح شد و دو بوستان و پارک بازی در روستاهای کوزان و ماشاتوک با هزینه ای افزون بر 141 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز