خبرگزاری کار ایران

فولادگر در طرح سوال از رئیس‌جمهور:

گزارش‌ها نشان می‌دهد نیمی از وعده‌ها اجرا نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۱۴

نماینده اصفهان گفت: شما که به مدیریت دولت‌های قبلی ایراد داشتید چرا همان رویه را در پیش گرفتید؟ علیرغم قانون حمایت از تولید ملی، هنوز شاهد اجرای برخی پروژه‌ها توسط شرکت‌های خارجی هستیم. این دامن زدن به رکود و بیکاری است.

به گزارش ایلنا حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در سوال از رئیس‌جمهور گفت: اینجانب در آغاز کار دولت یازدهم از وزیر اقتصاد شما دفاع کردم، لکن اولین سوال اینجاست که چرا به همان وعده‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم پایبند نبودید و شرایط به سمتی رفته که معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، بیشترین مشکلات را از ناحیه تصمیمات دولت دیده‌اند.

وی گفت: شما و همکاران و مشاوران اقتصادی شما به درستی از سال ۹۲ بیش از اینکه مشکلات اقتصادی را ناشی از تحریم بدانید، ناشی از مدیریت برشمردیم. آیا امروز هم به این تحلیل پایبند هستید چه اقدامی برای اصلاح ساختار انجام دادید و آنچه در حیطه مدیریت بوده چه تغییری کرده است؟ آیا به وعده خود برای ترمیم تیم اقتصادی عمل کردید؟ شما از اختیارات قانونی خویش استفاده کنید.

فولادگر گفت: در آغاز کار دولت اول و در وعده‌های انتخاباتی و در موقع معرفی وزیران در راستای بهبود محیط کسب و کار تاکید داشتید و گزارش‌ها نشان می‌دهد نیمی از وعده‌ها اجرا نشده است. آیا در تصمیمات اخیر ارزی و بخشنامه‌های مکرر قانون را رعایت کردید؟  شما که به مدیریت دولت‌های قبلی ایراد داشتید چرا همان رویه را در پیش گرفتید؟ علیرغم  قانون حمایت از تولید ملی، هنوز شاهد اجرای برخی پروژه‌ها توسط شرکت‌های خارجی هستیم. این دامن زدن به رکود و بیکاری است.

این نماینده مجلس گفت: هنوز قانون ارتقای نظام مالی کشور اجرا نشده است. قانون نحوه تحقق اقتصاد مقاومتی که به کارگیری توان سه قوه را به منظور اصلاح و پالایش و همسوسازی لوایح و قوانین با این سیاست‌ها را تاکید کرده بود هنوز اجرا نشده و این سبب شد با دخالت رهبری نشست سران سه قوه ایجاد شود. در شرایط رکودی فعلی بیشترین فشار را در بخش صنعت و معدن خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز