خبرگزاری کار ایران

فرهاد دلق‌پوش هشدار داد:

خودتحریمی، سم مهلکی در اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۷۳

رئیس ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء گیلان گفت: خودتحریمی، سم مهلکی در اقتصاد کشور است

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دومین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفا در استان که در محل سالن جلسات این سازمان با حضور نهادهای نظارتی و ذیربط تشکیل شد، گفت: هدفگذاری و جهت‌گیری در مبارزه با اختقاء و احتکار و امتناع از عرضه و فروش محصولات به صورت هماهنگ، با هم فکری و همه جانبه باشد.

دلق پوش، خودتحریمی را سهم مهلکی برای اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: اگر موجودی انبارها در سامانه nwms.ir ثبت نشود خلاف است و با متخلفان برخورد خواهد شد. لذا هم واحدهای تولیدی و هم شرکت های عرضه کننده دقت لازم را داشته باشند. نظارت‌ها باید نظام‌مند و به صورت مشترک باشد و از تک‌روی‌ها در برخورد با محتکران پرهیز شود. البته در کار نظارت، اصل بر شعور اجتماعی و رعایت اعتبار تولیدکنندگان و بازاریان می باشد و از حاشیه سازی‌ها به شدت دوری شود. 

دلق پوش تاکید کرد: دامن زدن به فضای روانی ایجاد شده با کار نظارت منافات دارد و معتقدم که رفتارهای نظارتی باید سنجیده و پشتوانه قانونی و تحلیلی داشته باشد.

رئیس ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء هشدار داد: اگر نمایندگی‌های کمپانی‌های مختلف عرضه کالا در استان از توزیع کالا و محصولات خودداری کنند با برخورد قانونی شدید روبرو خواهند شد و نباید شبکه‌های اصلی تامین و عرضه کالا دچار اختلال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز