خبرگزاری کار ایران

فاضلی در گفت‌وگو با ایلنا:

بعد از گذشت چهل سال قرار است نظرات بخش خصوصی را در بودجه دخالت دهند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۹۵

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در هنگام تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی باید نظرات بخش خصوصی را جویا شد و آنها را به کار گرفت، گفت: عضویت روسای اتاق‌های بخش خصوصی در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف می‌تواند نقطه عطفی در اقتصاد کشور باشد.

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص انتصاب خود به عضویت ستاد تدوین لایحه بودجه 98 و علت آن گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است و نمی‌دانم قرار است چه تغییری در تدوین بودجه رخ دهد که نیاز به حضور من بوده اما به هر حال به نظر می‌رسد آقایان به این نتیجه رسیدند که نظرات بخش خصوصی را نیز در بودجه دخالت دهند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: ما سال‌ها است به روش‌های مختلف اعلام کردیم که اقتصاد باید از دولتی بودن خارج و به بخش خصوصی واگذار شود. در هنگام تصمیم گیری‌های کلان اقتصادی باید نظرات بخش خصوصی را جویا شد و آنها را به کار گرفت خوشبختانه بعد از 40 سال گویا به این نتیجه رسیدند و عضویت روسای اتاق‌های بخش خصوصی در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف می‌تواند نقطه عطفی در اقتصاد کشور باشد.

وی در پایان تصریح کرد: باید تا زمان تشکیل اولین جلسه صبر کرد و دید که قرار است چه اتفاقی صورت بگیرد و آیا برنامه ویژه ای برای اصناف در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز