خبرگزاری کار ایران

اصلانیان:پرسپولیس نباید مثل تیم کرانچار عمل کند/ باید با ذهنیت برنده وارد زمین شویم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۳۷

بازیکن سالهای نه چندان دور پرسپولیس با اشاره به عملکرده ضعیف تیم امید در بازیهای اسیایی ، امیدوار است سرخپوشان از این اتفاق درس گرفته باشند.

به گزارش ایلنا، عملکرد دور از انتظار شاگردان کرانچار در بازیهای آسیایی انتقادات فراوانی را به  کادر فنی این تیم وارد کرد و جامعه ی فوتبال به شدت از تصمیم اتخاذ شده در رابطه با باخت به میانمار برای رودرو نشدن با کره جنوبی در مرحله ی بعد ناراحت و خشمگین کرد. این اتفاق باعث شده تا پیشکسوت پرسپولیس به سرخپوشان در این مورد هشدار بدهد.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجب بازی با الدحیل گفت: بعد از نمایش ضعیف تیم ملی امید در بازیهای اسیایی تنها دلخوشی مردم این دو تیم ایرانی است که بتوانند با صعود به مرحله بعد دل مردم را شاد کنند. اتفاقی که در جاکارتا افتاد برای فوتبال ما یک شکست بزرگ بود که دیگر نباید مثل آن را شاهد باشیم.

هشدار به کادرفنی پرسپولیس

مهاجم اسبق قرمزپوشان ضمن انتقاد ازتصمیم کرانچاریک هشدار برای برانکو دارد: پرسپولیس و برانکو باید از عملکرد و تصمیمات تیم امید عبرت بگیرند و در تمرینات و جلسات و صحبتهای روحیه بخش خود به بازیکنان القا کنند که می توانند با بازی همیشگی خود حتی با برد از زمین خارج شوند. مزد ترس همیشه باختن بوده است و بازی ضعیف و شکست در مقابل میانمار در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت و باعث شد تیم با ذهنیت شکست خورده وارد زمین شده و در مقابل کره خود را از پیش بازنده بداند.

وی افزود: دروازه بان و خط دفاعی مهترین عناصر پرسپولیس در این مسابقه هستند که باید با تمرکز ذهنی بالا وارد زمین مسابقه شوند . اشتباهی که در جدال با نفت آبادان توسط بیرانوند انجام شد می تواند در بازیهایی حساس اینچنینی کار تیم را یکسره کند و ارزوهای یک تیم را به تاراج ببرد. 

اصلانیان در مورد دربی احتمالی اسیایی در مرحله نیمه نهایی افزود: این دربی اتفاق جالبی است که تا به الان اتفاق نیفتاده و در صورت رویارویی این دو تیم می تواند باعث شور و نشاط در جامعه باشدو مردم در این شرایط بد اقتصادی بتواندد برای چند ساعت هم که شده مشکلات خود را فراموش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز