خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت عید قربان

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۱۱

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری نماز عید سعید قربان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید قربان، اتوبوس‌های این شرکت آماده خدمت رایگان به نمازگزاران هستند.

به گزارش ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید قربان، اتوبوس‌های این شرکت آماده خدمت رایگان به نمازگزاران هستند.

متن اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی به شرح زیر است:

 با سلام

با عرض تبریک فرارسیدن عید سعید قربان،به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  در مورخه 31/05/97 جهت برگزاری مراسم با شکوه نماز عید سعید قربان و به منظور تسهیل حضور گسترده نمازگزاران عزیز، با به کارگیری تعداد کافی اتوبوس از ساعت 5:30 بامداد روز عید، اقدام به برقراری سرویس‌های ویژه‌ای از مبادی خطوط اتوبوسرانی به شرح زیر ذیل به سمت مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) خواهد نمود:

سه راه تهرانپارس - میدان رسالت _میدان خراسان - پایانه خاوران _شهرک شهید محلاتی - فلکه دوم تهرانپارس _میدان  راه آهن - بازاردوم نازی آباد _میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - پایانه آزادی- فلکه دوم صادقیه_ فلکه اول دولت آباد - 13آبان.

در پایان مراسم نماز عید سعید قربان، اتوبوس‌های این شرکت در اطراف مصلی مستقر و آماده ارائه خدمات برگشت به نمازگزاران خواهند بود.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز