خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه مهم در شهرستان بویراحمد همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۳۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 55 پروژه در اولین روز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت امسال خبرداد.

علی‌محمد احمدی در حاشیه نشست‌رسانه‌ای به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت:در اولین روز از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد، پنج پروژه مهم و حیاتی با اعتباری بیش از 230 میلیارد ریال و به نمایندگی از 55 پروژه در شهرستان بویراحمد این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال، ۵۵ پروژه با اعتباری حدود ۱۲۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهارداشت: از این تعداد، 51 پروژه افتتاح و چهار پروژه در بخش‌های مختلف کلنگ‌زنی می‌شود که عمده این پروژه‌ها اقتصادی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد پروژه‌های افتتاحی در روز اول افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان بویراحمد را چهار پروژه واحد گل رز هلندی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال، کارخانه ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال، کارخانه تولید محصولات بتنی با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال و آبیاری 600 هکتار از اراضی منصورخانی دهستان کاکان با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال برشمرد.

وی افزود: کارخانه تولید بتون در شهر یاسوج، پروژه توسعه کارخانه سیمان یاسوج و کارخانه تولید مصنوعات چوبی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان بویراحمد در بخش اقتصادی هستند و مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستای دهنو و مخزن پنج هزار مترمکعبی آب شرب روستای مادوان یاسوج از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که کلنگ‌زنی می‌شود. 

احمدی از کلنگ زنی پروژه مهم مخزن آب شرب روستای مادوان یاسوج با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال در روز جاری خبرداد و خاطرنشان کرد: این پروژه به نمایندگی از چهار پروژه شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: در حوزه آب‌رسانی به روستاها نیز پروژه آب‌رسانی به دهستان سپیدار  بویراحمد که سال‌ها با مشکل کم آبی مواجه بود آماده افتتاح در هفته دولت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌های آبیاری تحت‌فشار و جدول‌های آبیاری در برخی نقاط شهرستان بویراحمد و احداث 300 هکتار باغ در اراضی شیبدار این شهرستان را از مهم‌ترین پروژه‌های بخش کشاورزی برشمرد.

احمدی، کمپ اسکان یاسوج و پروژه ساماندهی چند گلزار شهدا در سطح شهرستان بویراحمد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت امسال برشمرد و یادآورشد: 25 میلیارد ریال پروژه نیز در حوزه ورزش این شهرستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز