خبرگزاری کار ایران

از تذکر به مخالفان و موافقان استیضاح وزیر اقتصاد تا گعده نمایندگان دور صندلی کرباسیان

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۲۹

در جریان بررسی استیضاح وزیر اقتصاد با گذشت یک ساعت از جلسه، مجلسی‌ها دور وزیر گعده گرفته‌اند و با وی در حال خوش و بش هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه بررسی استیضاح وزیر اقتصاد شهروز برزگر نماینده مردم سلماس به هنگام صحبت های سید هادی بهادری و پایان صحبت‌های وی نسبت به این نماینده با صدای بلند اعتراض کرده و به تذکر داد که وقت شما در حال اتمام است.

در جریان بررسی استیضاح وزیر اقتصاد با گذشت یک ساعت از جلسه، مجلسی‌ها دور وزیر گعده گرفته‌اند و با وی در حال خوش و بش هستند.

از نکات قابل توجه جلسه امروز این بود که وزیر ارتباطات و فن‌آوری به همراه رحیم زارع و ابوالفضل‌ترابی کنار صندلی چند نماینده رفت و با جواد کریمی قدوسی روبوسی کرد

از سوی دیگر محمود واعظی هم به طرف صندلی نمایندگان رفته و با برخی از آنان به خوش و بش پرداخت که طبق آئین‌نامه نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد به نمایندگان تذکر داد که به صندلی‌های خودشان بازگردند.

جو مجلس برخلاف استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دارای تنش بود، آرام است و نمایندگان به جای این که به سخنان موافقان و مخالفان گوش کنند با دولتی‌ها در حال خوش و بش هستند و وزیر اقتصاد بدون استرس بر روی صندلی خود نشسته است.

با وجود اینکه رئیس مجلس به نمایندگان تذکر داد که به صندلی‌ها خود بازگردند، نمایندگان در میان صحن و اطراف آن حضور دارند و به توضیحات وزیر گوش نمی‌دهند. عده‌ای دیگر هم در حال صحبت با دولتی‌ها هستند و کمترین توجهی به دفاعیات کرباسیان ندارند.

یکی از نمایندگان تهران لحظه‌ای که وزیر قصد سخرانی داشت به وی گفت: «خوب حرف بزن»

در جریان بررسی استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی نمایندگان لحظه‌ای ظریف و علوی را تنها نمی‌گذارند و دور صندلی این دو وزیر جمع شده‌اند و با آن‌ها خوش و بش می‌کنند.

  در حین استیضاح مسعود پزشکیان در نطق خود به دفاع از کرباسیان پرداخت.

هنگامی که نایب رئیس اول مجلس شورای قصد داشت روی صندلی خود بنشیند از سوی تعدادی از نمایندگان مورد استقبال قرار گرفت در همین حین کریمی قدوسی خود را به پزشکیان رساند و برای او خط نشان کشید.

کریمی قدوسی پس از بحث لفظی با نماینده مردم تبریز به سراغ وزیر اطلاعات رفت و دقایقی را هم با وی به گفت‌و‌گو پرداخت.

مهرداد لاهوتی نماینده موافق استیضاح کرباسیان هنگام نطق خود خطاب به محمد عزیزی نماینده مردم ابهر  که مقابل وزیر ایستاده بود تذکر داد و گفت که وی از مقابل  کرباسیان کنار برود که همین امر باعث سوءتفاهم شد؛ عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان که روی صندلی خود نشسته بود شروع به اعتراض کرد که رئیس مجلس به نماینده گفت آقای لاهوتی منظورشان به شما نبود.

اما عبدالرضا عزیزی از صندلی خود برخاست و به جایگاه هیأت رئیسه رفت و به قصد درگیری فیزیکی با مهرداد لاهوتی به سمت او یورش برد که نمایندگان او را دور کردند و گویا الفاظی هم خطاب لاهوتی بیان کرد؛ چراکه وکیلی دهان او را گرفته بود.

در این هنگام لاهوتی به اشتباه گفت که من منظورم عبدالرضا عزیزی بود که در این هنگام بهارستان‌نشینان به این اشتباه لفظی خندیدند.

رئیس مجلس خطاب به نماینده مردم لنگرود گفت: شما هم به گونه‌ای صحبت کنید که ما هم بتوانیم مدیریت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز