خبرگزاری کار ایران

سیدعلایی:

موضوع بازآفرینی‌شهری یکی از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازدهم بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۴۲

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع بازآفرینی شهری یکی از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازدهم بوده که خوشبختانه گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید سیدعلایی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران‌‌کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان زنجان، اظهار کرد: زنجان، یکی از استان مهم در کریدور شرق به غرب و ایجاد ارتباط با ۷ استان برخوردار است. این استان به‌دلیل برخورداری از صنایع‌دستی منحصر به فرد، تربیت شخصیت‌های بزرگ و تاریخی جایگاه ویژه‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است. 

سیدعلایی، ادامه داد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک توفیق الهی است که باید قدردان خداوند باشیم که مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی به ما محول شده تا بتوانیم با خدمت بی‌منت در نظام حضور داشته باشیم. 

این مسئول کشوری در زنجان افزود: موضوع بازآفرینی شهری یکی از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازدهم بوده است که خوشبختانه قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است. در حوزه ساختاری، بازآفرینی شهری در ادارات‌کل راه و شهرسازی و نسبت به ارتقای جایگاه بازآفرینی شهری به عنوان معاونت بازآفرینی شهری و مسکن در استان‌ها پیش‌بینی شده که امیدواریم در این زمینه نیز با توان بالا همچون سایر عرصه‌ها شاهد کسب موفقیت‌های مهم باشیم. 

وی یادآور شد: یکی از مسئولیت‌هایی که در اداره راه و شهری وجود دارد، حوزه حمل و نقل است، خوشبختانه با اقداماتی که در مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی انجام گرفته، پروژه‌ها و طرح‌هایی در حوزه حمل و نقل در دست اجرا است که قطعا با افتتاح این پروژه‌ها شاهد شکوفایی در حوزه حمل و نقل در استان خواهیم بود. 

سیدعلایی تصریح کرد: استان زنجان در سه محور حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی فعال است که باید برنامه‌ریزی در این سه حوزه با جدیت تمام انجام گیرد. یکی از اقداماتی که در زمینه مدیریت منابع انسانی انجام گرفته است، طرح جامع نیروی انسانی بوده که خوشبختانه برنامه این طرح به سازمان استخدامی کشور رسید که توانستیم ۳۰۰ مجوز برای ادارات راه و شهرسازی اخذ کنیم که در همین راستا آزمون ورودی برگزار شده است و طی انجام مراحل مختلف، نیروهای جدید به مجموعه ادارات راه و شهرسازی استان‌ها تزریق خواهند شد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوبی که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام گرفته، انتخاب و انتصاب مدیران به دلیل برخورداری از پتانسیل مختلف از داخل مجموعه راه و شهرسازی بوده که این سیاست در تمام این مجموعه دنبال می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم مسعود بیات‌منش به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان‌زنجان معرفی و از زحمات چهار ساله کلیم‌الله وثوقی به عنوان مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز