خبرگزاری کار ایران

یوسف‌زاده خواستار شد؛

افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۰۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نشست شورای فرهنگی دانشگاه خواستار مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی حوزه سلامت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور  شاهرخ یوسف‌زاده – رییس دانشگاه و سایر اعضای شورای فرهنگی در سالن اجلاس دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رییس شورای فرهنگی دانشگاه، ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، روز پزشک، هفته دولت و روز کارمند، گفت: بسیاری از اقدامات حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه باعث ایجاد طراوت و شادابی بین دانشجویان شده که قابل تقدیر و تشکر است اما این معاونت باید برنامه راهبردی دانشگاه را به‌عنوان چراغ راهی در سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: سالیان متمادی، یکسری از برنامه‌ها به‌صورت معمول و مشخص مثل اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورد در معاونت فرهنگی انجام می‌شود اما آن چیزی که باید در انجام این کارها مد نظر قرار گیرد، توجه به همه زوایای پنهان و پیدای آن است چراکه تمامی مسایل فرهنگی باید مثل یک پازل کنار هم دیده شوند تا کارایی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای دانشجویان، خواستار مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه‌های مختلف فرهنگی حوزه سلامتشد.

 یوسف زاده خاطرنشان کرد: دوره دانشجویی یک دوره گذار است، دانشجویان هم آموزش دیده اند و هم پرورش یافته اند، وظیفه دانشگاه این است تا آنها را برای مسوولیت‌های اجتماعی آماده کند.

وی ادامه داد: باید سعی شود آفت ها و آسیب‌هایی که ممکن است این نسل جوان را تهدید کند، از آنها دور کرد تا بتوانند با سلامتی کامل وارد عرصه فعالیت‌های جدید اجتماعی  شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکید کرد: ما هر کاری را که در دانشگاه انجام می‌دهیم باید ذی‌نفعان خود را ببینیم و سعی کنیم تا با مشارکت و همراهی آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه دانشجویان فرزند زمان خود هستند، افزود: دانشجویان به دانشگاه آمده‌اند تا ارتقا یابند، نه اینکه ما بگوییم و آنان گوش کنند، باید از ارتباط صمیمی دانشجویان برای ارتقای آنان استفاده شود، دانشجویان باید احساس کنند که می‌توانند مثمرثمر باشند تا در مسایل مختلف اجتماعی مشارکت کنند.

 افشین شفقی - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز ضمن تبریک اعیاد ذی‌الحجه و گرامی‌داشت هفته دولت، در این جلسه گفت: تمام تلاش ما بر این بوده تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سفیران فرهنگی لایقی برای این دانشگاه در جامعه باشند. همواره سعی داریم تا تمام کارهای فرهنگی را با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌های فرهنگی فعال دانشگاه به انجام برسانیم و اگر هم موفقیتی در این زمینه‌ها داشته‌ایم به خاطر مشارکت و هم‌افزایی همه حوزه‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه رییس دانشگاه بوده است.

حجت الاسلام علی اسماعیلی – مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، در این نشست فرهنگی، گفت: عید با سعادت غدیر خم از اعیاد بزرگ شیعیان جهان است و باید برنامه‌های این عید به صورت ویژه و پررنگ در دانشگاه دیده شود.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی، بالاترین جایی در دانشگاه است که باید درباره تمامی مسایل فرهنگی دانشگاه در آن تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: در اولین روز ورود دانشجو به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، باید یک الگوی موفق و خوب به دانشجویان معرفی کنیم تا احساس کنند به یک فضای هدفمند وارد شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز