خبرگزاری کار ایران

آمار تماشاگران نمایش‌هایی که به کار خود پایان دادند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۹۲

سالن‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی که از روزهای پایانی مرداد با پایان بخشیدن به اجرای عمومی نمایش‌های خود به استقبال برگزاری هفدهمین دوره جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک رفتند، آمار تماشاگران هر یک از نمایش‌هایی که روی صحنه داشتند را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی که ۳۱ نوبت اجرا در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر داشته با ۸۷۹۶ تماشاگر در روز ۲۶ مرداد به کار خود پایان داد. برای این نمایش در مجموع ۱۷۹۰ بلیت تمام بها، ۱۹۴۲ بلیت نیم بها، ۲۵۲۴ بلیت تخفیف‌دار و ۲۵۴۰ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه ۱ میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» به کارگردانی روح‌اله جعفری نیز ۲۳ اجرای خود را در سالن چهارسو پشت سر گذاشته و در این زمان ۱۸۳۴ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۷۲۱ بلیت تمام بها ، ۳۰۲ بلیت نیم بها، ۳۰۵ بلیت تخفیف‌دار و ۵۰۶ بلیت میهمان ارائه شده و در گیشه مبلغ ۳۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نمایش «سس توت فرنگی» برای ۲۲ اجرایی که داشته میزبان ۹۰۵ تماشاگر بوده است. این نمایش ۲۳۲ بلیط تمام بها ، ۱۸۸ بلیط نیم بها ، ۹۸ بلیط تخفیف دار و ۳۸۷ بلیط میهمان را به تماشاگرانش ارائه داده و گیشه آن ۱۲۱ میلیون و ۳۲۰هزار ریال ثبت شده است.

در همین سالن نمایش «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی نیز طی ۲۳ اجرایی که تا قبل از جشنواره عروسکی داشته میزبان ۹۵۹ تماشاگر بوده است. ۳۶۴ بلیت تمام بها، ۱۵۸ بلیت نیم بها، ۵۴ بلیت تخفیف‌دار و ۳۸۳ بلیط میهمان برایش صادر شده که مبلغ گیشه را به ۱۴۵ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال رسانده است.

سالن سایه مجموعه تئاتر شهر نیز شاهد اجرای «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات بود که طی ۲۷ اجرا ۷۳۵ تماشاگر داشت. برای این نمایش ۱۷۹ بلیت تمام بها، ۴۰ بلیت نیم بها، ۱۰۱ بلیت تخفیف‌دار و ۴۱۵ بلیت میهمان ارائه شده است و در گیشه مبلغ ۸۳ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

دیگر تماشاخانه اداره‌کل هنرهای نمایشی تماشاخانه سنگلج است که اجرای دو نمایش را از ۲۸ خرداد تا ۲۹ مرداد میزبانی کرد. نمایش «افرا» به کارگردانی سهیل ساعی در این تماشاخانه ۲۸ نوبت روی صحنه رفته و در مجموع میزبان ۲۳۲۹ تماشاگر بوده است. برای آن ۵۶۹ بلیت تمام بها، ۸۷۱ بلیت نیم بها، ۲۱۳ بلیت تخفیف‌دار و ۶۷۶ بلیت میهمان ارائه شده که گیشه آن ۲۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «آقا دلبر» به کارگردانی موسویان نیز با ۲۷ اجرا در تماشاخانه سنگلج ۳۱۹۵ تماشاگر داشته که شامل ۳۲۷ بلیت تمام بها، ۶۶۴ بلیت نیم بها، ۴۴۹ بلیت تخفیف‌دار و ۱۷۵۵ بلیت میهمان بوده است. گیشه این نمایش نیز ۲۳۴ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۵۰۰ ریال ثبت شده است.

نمایش‌های تالار هنر نیز که اجرای عمومی‌شان تا اولین روز جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک ادامه داشت تعداد تماشاگران خود را اعلام کرده‌اند. نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی آناهیتا غنی‌زاده در مجموع میزبان ۴۹۵۷ تماشاگر بود. برای این نمایش ۲۶۸۲ بلیت تمام بها، ۱۲۰۶ بلیت نیم بها، ۴۸۵ بلیت تخفیف‌دار و ۵۸۴ بلیت میهمان ارائه شده که برایش مبلغ ۶۵۶ میلیون و ۴۱۵ هزار ریال در گیشه ثبت شده است. نمایش «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» به کارگردانی فریبا دلیری نیز دیگر نمایش این سالن بود که طی هفت هفته اجرایی که پشت سر گذاشت میزبان ۷۲۰۳ تماشاگر بود. برای این نمایش ۴۳۹۱ بلیت تمام بها، ۱۴۲۴ بلیت نیم بها، ۵۲۲ بلیت تخفیف‌دار و ۸۴۴ بلیت میهمان ارائه شده است. این نمایش مبلغ ۹۹۰ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال در گیشه به نام خود ثبت کرده است.

سالن‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی از اول تا هفتم شهریور به اجرای نمایش‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک اختصاص دارند و اجراهای عمومی خود را از هفته دوم این ماه آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز