خبرگزاری کار ایران

برانکو: بیرون از خانه باید این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۷۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرون از خانه باید این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کرد. مهم این بود که نباختیم و بدون شکست تا اینجای لیگ هستیم و در مسیر هدف‌های‌مان هستیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همه صحبت‌هایی که کرده بودم در این بازی اتفاق افتاد. یک بازی سخت و نامعلوم داشتیم و می‌دانستیم حریف چقدر به امتیاز بازی نیاز دارد.

وی افزود: به بازیکنانم بابت زحمت‌شان تبریک می‌گویم. آنها می‌توانند نتیجه را برگردانند. شاهد بودید که نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم. در بیرون از خانه باید این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کرد. مهم این بود که نباختیم و بدون شکست تا اینجای لیگ هستیم و در مسیر هدف‌های‌مان هستیم. بچه‌ها امروز در این هوای گرم خوب دوام آوردند. اگر چه در قطر استادیوم دمای ۲۲ درجه‌ای دارد.

برانکو در خصوص سوالی مبنی بر اینکه به خاطر بازی با الدحیل محتاط نبودید، عنوان کرد: الدحیل ۱۰ روز تا زمان بازی استراحت دارد اما برای ما این طور نیست. فلسفه کاری من این است که بازی به بازی پیش برویم و هر بازی برای ما مهم است. تا سه‌شنبه بازیکنان به آمادگی خوبی خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز