خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در بویراحمد و دنا کشف شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۴۹

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۹۴ کیلو و ۴۴۵ گرم تریاک از سه دستگاه خودرو در شهرستان های بویراحمد و دنا طی سه عملیات خبر داد و تاکید کرد: سه قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از یکی از استان‌‌‌های جنوبی کشور و عبور از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بویراحمد، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضایی، با کنترل خودروهای عبوری در جاده یاسوج به اصفهان خودروی مورد نظر را شناسایی که در بازرسی از این خودرو ۷۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر توسط مأموران پاسگاه انتظامی تنگ‌‌سرخ شهرستان بویراحمد حین اجرای ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج، از یک دستگاه خودروی پژو پارس، مقدار هفت کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌‌ای در این خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط و راننده خودرو را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: ۹ کیلو و ۴۴۵ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در جاده یاسوج به اصفهان کشف که در همین رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

مصطفایی با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه قاطع با مواد مخدر اظهار داشت: خودروها به پارکینگ منتقل و دستگیرشدگان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز