خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

بهره برداری از ۸۳ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۲۳

فرماندار آستارا از بهره‌برداری از ۸۳ پروژه عمرانی طی هفته دولت با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نشست امروز خود با خبرنگاران درخصوص آغاز برنامه‌های هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مراسم هفته دولت از روز جمعه دوم شهریور با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر در مزار شهدای آستارا آغاز خواهد شد.

به گفته وی، برنامه‌های هفته دولت از سوم تا هشتم شهریور در دو بخش فرهنگی، اجتماعی با بهره‌برداری و نیز کلنگ‌زنی پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

فرماندار آستارا ضمن اشاره به اینکه سال قبل ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: در هفته دولت بهره‌برداری از ۸۳ پروژه عمرانی در زمینه شبکه‌های برق‌رسانی و آبرسانی، مسکن مددجویان، پروژه‌های گردشگری، افتتاح پروژه‌های ورزشی، راه‌سازی، ساختمان آزمایشگاه آب و فاضلاب روستایی، طرح‌های هادی، بهسازی معابر روستایی، بازدید از اکو پارک، بهره برداری از کارتینگ حیران، افتتاح خانه بهداشت روستای صیادلر و عباس‌آباد با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رنجکش ادامه داد: با توجه به اینکه محوطه گمرک آستارا دروازه اصلی ورود به ایران است و محوطه کنونی در شأن و منزلت جمهوری اسلامی ایران نبود، پروژه اصلاح محوطه گمرک نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: ۱۱ طرح از طرح‌های ذکر شده در روستاهای فاقد دهیاری از جمله تقویت برق‌رسانی، پل‌سازی و آغاز عملیات آسفالت کشی از محل درآمدهای ارزش افزوده با ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار از جمله کارهای عمرانی صورت گرفته در هفته دولت امسال خواهد بود.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها و انعکاس این اتفاقات، می تواند مایه امیدواری در جامعه باشد، تصریح کرد: امسال برای اولین‌‌‌بار کاروان توسعه و امید با حضور چهره‌های فرهیخته این شهرستان جهت بازدید از این طرح‌ها راه‌اندازی شده است تا چهره‌های علمی و فرهنگی و ورزشی شهرستان هم شاهد افتتاح و بهره‌‌‌‌برداری از این پروژه‌‌‌‌ها باشند.

رنجکش اضافه کرد: اختتامیه جشنواره مطبوعات نیز در آخرین روز هفته دولت در ساحل سفیر امید برگزار خواهد شد.

بهره برداری از ۸۳ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در آستارا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز