خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اسناد تاریخی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۷۴

فرماندار آستارا گفت: نمایشگاه صنایع دستی و اسناد تاریخی آستارا با حضور مسئولان کشوری و چهره های فرهنگی گیلان جمعه هفته جاری افتتاح می شود.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش فرماندار این شهرستان از همایش ارج‌گذاری از خدمات چهره‌های ماندگار فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با حضور مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور خبر داد.

وی گفت : در این برنامه که به مناسبت هفته اسناد ملی و در عصر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار  می شود، از خدمات فرهنگی و اجتماعی این چهره های نامدار شهرستان آستارا تقدیر می شود.

وی اظهار داشت: این برنامه بر اساس تفاهمنامه همکاری مرکز اسناد ملی استان گیلان و فرمانداری آستارا در راستای حفظ ارزش‌ها و هویت‌های فرهنگی و جمع آوری تاریخ شفاهی این شهرستان مرزی انجام می شود.

فرماندار آستارا یاد آور شد: بر اساس این تفاهمنامه با بازسازی و آماده‌سازی مدرسه قدیمی داریوش در آستارا همزمان با برگزاری همایش نمایشگاه صنایع‌دستی و اسناد تاریخی آستارا نیز با حضور مسئولان کشوری  و چهره‌های فرهنگی گیلان روز جمعه افتتاح می شود.

وی برنامه آستاراگردی با حضور چهره های فرهنگی و اجتماعی کشور و استان گیلان به مناسبت روز اسناد ملی را یکی دیگر از برنامه های این همایش عنوان کرد.

رنجکش از شهروندان و علاقمندان به فرهنگ و ادب و هنر آستارا برای ارج گذاری به خدمات فرهنگی این چهره های نامی شهرستان  برای حضور در این مراسم ها دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز