خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: فرشید اسماعیلی را مهار کردیم / عامله به ما ملحق می‎‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۳۳

سرمربی فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران از عملکرد بازیکنان تشکر کرد و سنگربانش را بهترین بازیکن میدان دانست.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران گفت: به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. قطعا ما یک امتیاز نمیخواستیم. با فشار حریف ناخواسته عقب نشینی کردیم. به احسان مرادیان تبریک ویژه میگویم که بهتر از بقیه عمل کرد. برای تیم استقلال هم در آسیا ارزوی موفقیت میکنم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه یک روز هم کمتر استراحت کرده بودیم میدانستیم فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان خوب در خط حمله بود و با مهار شدن او استقلال  کمتر موفق بود.

پورموسوی درباره اینکه سروش رفیعی کمتر در میانه میدان تهاجمی عمل کرد، بیان داشت: ما دو بازیکن را آورده بودیم که مقابل اسماعیلی را مهار کنند و در حفظ توپ در تیم حریف کمتر عمل کردیم و به همین دلیل سروش رفیعی و شیمبا کمتر دیده شدند.

سرمبی فولاد خوزستان در خصوص جذب ابراهیم عامله، سنگربان فصل گذشته سپاهان اصفهان، عنوان کرد: از یک ماه پیش به دنبال گلر بودیم. سه چهار دروازه بان مدنظر ما بود. عالمه با ما هبه توفق رسیده و اضافه میشود اما مرادیان نشان داد که بهتر عمل کرده و دروازه بان اول ما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز