خبرگزاری کار ایران

پلیس راه راهور ناجا وضیعت جوی و ترافیکی را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۸۹

ترافیک در استان گیلان جنوب به شمال محور رشت-قزوین محدوده‌های رودبار منجیل و لوشان نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، پلیس راه راهور ناجا وضیعت جوی و ترافیکی را اعلام کرد، بر این اساس مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و فیروزکوه، وزش باد شدید در خراسان جنوبی ( اکثرمحورها) گزارش شده است.

همچنین ترافیک جنوب به شمال محورهای کرج –چالوس و هراز (اکثر محدوده ها ) سنگین، شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌های هزار چم و پل زنگوله نیمه سنگین، شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های لاریجان و از آب اسک تا لاسم نیمه سنگین، جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده های ورودی شهرهای گیلاوند, زیرآب, سوادکوه و شیرگاه نیمه سنگین است.

ترافیک در استان گیلان جنوب به شمال محور رشت-قزوین محدوده های رودبار , منجیل و لوشان نیمه سنگین، استان قزوین جنوب به شمال محور قزوین –رشت محدوده عوارضی، غرب استان تهران آزادراه تهران به قم محدوده عوارضی نیمه سنگین، باند شمالی آزادراه تهران –کرج محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس تا نیمه سنگین و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  پل فردیس تا مهرشهر تا نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز