خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز؛

تفاهمنامه همکاری شهرداری تبریز و معاونت برون مرزی صدا و سیما امضا شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۳۳

تفاهمنامه همکاری در قالب برگزاری جشنواره تولیدات برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری تبریز امضا شد.

به گزارش ایلنا، با امضای این تفاهمنامه قرار شد تولیدات مستند معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز در تمامی شبکه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

تمامی شبکه های برون مرزی از جمله رادیویی، تلوزیونی و سایت های برون مرزی مانند پرس تی وی، العالم، الکوثر، سحر و نزدیک به چهل شبکه رادیویی قرار است تصاویر، فیلم، کلیپ و مستند تلویزیونی معرفی جاذبه‌های گردشکری تبریز را برای کشور های مختلف پخش خواهند کرد.

به موجب این تفاهمنامه و برگزاری جشنواره برون مرزی تبریز 2018 با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار و مستند این جشنواره نیز در تمامی شبکه های برون مرزی پخش می شود.

 مدیرکل آسیای میانه - قفقاز و شمال خاورمیانه در جلسه امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه ظرفیت برون مرزی صدا و سیما را در اختیار رویداد بزرگ "تبریز 2018" می دهیم، گفت: 85 خبرنگار بومی کشور های مختلف دنیا با معاونت برون مرزی صدا و سیما همکاری دارند و قرار است در راستای این تفاهمنامه به عنوان سفیر تبریز 2018 به معرفی جاذبه های گردشگری تبریز بپردازند.

سید سعید تهامی افزود: تفرجگاه عینالی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در کنار بناهای متعدد تاریخی تبریز ظرفیت خوبی برای معرفی تبریز است و همکاری منسجم با شهرداری تبریز می تواند خروجی قابل قبولی برای بازدید گردشگران خارجی ارائه کند.

گفتنی است این تفاهمنامه طی بازدید از ظرفیت های گردشگری تفرجگاه عون ابن علی تبریز با حضور اعضای شورای شهر تبریز و مدیر کل صدا و سمای استان آذربایجان شرقی امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز