خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات آخر هفته؛

هلال‌احمر البرز در اوج سفرهای تابستانی به حالت آماده‌باش درآمد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۸۹

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: باتوجه به تعطیلی چند روزآینده و افزایش سفرهای برون شهری، نیروهای امدادی در راه‌های این استان مستقر شدند.

به گزارش ایلنا، داود رجبی گفت: باتوجه به تعطیلی چند روز آینده و اوج سفرهای تابستانی، امدادگران این جمعیت با آمادگی 100 درصدی در پایگاه‌های مختلف هلال‌احمر استان البرز مستقر شدند.

وی اضافه کرد: امکانات لازم و اسکان برای مسافران در راه مانده در پایگاه‌های هلال‌احمر به اندازه کافی در نظر گرفته شده است. هلال‌احمر استان البرز نیز مانند سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به مردم آماده شده است.

رجبی گفت: به همین منظور تیم‌های امدادو نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب‌دیدگان در پایگاه های امدادی این استان، به‌ویژه محور کرج - چالوس مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در 16 پایگاه امدادونجات بین شهری و مراکز شعب به‌صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.

رجبی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب‌زدگی به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی اجتناب کنند و هموطنان عزیز می‌توانند، درصورت هرگونه نیاز امدادی با سامانه 112 هلال‌احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز