خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی و دایی هم در عسلویه میهمان بودند

تارتار: استقلالی‌ها بپذیرند پارس جنوبی لایق برتری بود / نگفتم محمدی مهر ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۳۰

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد شاگردانش لایق برتری مقابل استقلال تهران بودند و این مسئله تنها به مسئله میزبانی در عسلویه مربوط نبود.

مهدی تارتار در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم پس از برتری مقابل استقلال تهران اظهار داشت:‌ خداراشکر بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی دارند و اعتماد به نفس لازم را به دست آورده اند. همانطور که بعد از بازی هم گفتم بردن تیم استقلال کار هر تیمی نیست. بعد از مدت‌ها نباختن این کار بزرگ را انجام دادند.

سرمربی پارس جنوبی افزود: برای بازی با سایپا آماده می‌شویم، این برد را فراموش کردیم و تمام تمرکز ما روی بازی پیش رو است.

سرمربی پارس جنوب درباره اینکه باشگاه استقلال پس از پایان بازی از شرایط میزبانی گله داشتند،‌ گفت:‌ زیاد به این مسائل ورود نمی‌کنم چون به سرپرست و مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. به این نکته اشاره می‌کنم که سال گذشته استقلال در صد متری ورزشگاه اسکان پیدا کرد و ما توانستیم استقلال را دو بر صفر ببریم. امسال با توجه به شرایطی که وجود داشت و نتوانستند ساکن شوند این حرف و حدیث ها به وجود آمد. منظورم این است که سال گذشته هم در جم ساکن بودند و شکست خوردند.

تارتار افزود: باید به این قضیه منطقی نگاه کنیم و برای تیم مقابلمان احترام قائل شویم با توجه به این نکته که تیم ها حریف خوب بوده که به برتری رسیده و ضمن اینکه تیم ما در شهر جم به هتل نمی رود و خانه ها و مهمان سراها اسکان دارند. شب های قبل از بازی به اردو نمی‌رویم و ضمن احترام به مسئولان استقلال احساس می‌کنم این بیانات برای توجیه کردن بود. امیر قلعه نویی سال گذشته با ذوب آهن آمدند و در عسلویه ساکن بودند بازی به تساوی کشید و از میزبانی ما تشکر کردند. خیلی از مربیان دیگر ماند علی دایی تمجید کردند و فکر نمی‌کنم چنین رفتارهایی خوب باشد.

سرمربی پارس جنوبی درباره اینکه گفته بود فرشاد محمدی مهر از روح اله سیف الهی ضعیف تر است، اظهار داشت: من چنین چیزی نگفته بودم. منظورم این بود که سیف الهی بهتر از یار مقابلش عمل کرد. این را می‌دانستم که روح اله در انجام وظایف بهتر از فرشاد عمل می‌کند.

تارتار در پاسخ به این سوال که شرایط امسال پارس جنوبی از فصل گذشته بهتر است یا خیر، گفت:‌ یکی از تیم هایی که هیچ پولی دریافت نکرده فکر کنم ما باشیم. البته که این خوب نیست در هفت پنجم هستیم و امیدواریم که مسئولان شرایط بازیکنان را درک بکنند و این مسائل برطرف شود.

سرمربی زردپوشان بیان داشت: ما با توجه به تغییراتی که در تابستان داشتیم 50 درصد تیممان جدا شدند و به تیم‌های بزرگ و لیگ برتری رفتندو ما سعی کردیم جای خالی آنها را پر کنیم و بازی های خوبی به نمایش بگذاریم تا طرفداران خوشحال باشند و سهمیه شهر جم را حفظ کنیم. از رقابت ناراضی نیستیم اما از نظر بودجه با تیم هایی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی لیگ برر جمع شده اند قابل مقایسه نیستیم.

تارتار درباره ناامنی‌های اخیر در ورزشگاه‌ها گفت: قبلا هم گفته‌ام طرفداران ما برای همه الگو هستند. در دو سالی که اینجا هستیم کوچکترین خشمی از آنها ندیدم. نباید نوجوان ها و کودکانی که به ورزشگاه می‌آیند استرس داشته باشند. باید فرهنگ سازی ایجاد شود و برای رفتار خوب تشویق هم لحاظ کنیم. امیدوارم بستری فراهم شود که شاهد چنین شرایط‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز