خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازی با استقلال شیرین است/ شاید بنگر بازی نکند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۶۳

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مردم جم را بافرهنگ توصیف و اذعان کرد در سه سال گذشته هیچ‌وقت سنگی در دست تماشاگران این شهر ندیده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی برابر استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی از دیدگاه ما بازی شیرینی است و کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی در طول فصل همیشه منتظر این بازی‌ها هستند که بتوانند خودشان را نشان دهند. ضمن احترام به تیم استقلال روز سختی را برای استقلال پیش‌بینی می‌کنم با توجه به شرایط بازی، جو مسابقه و هواداران پرشورمان و آمادگی تیمی‌مان روز سختی برای استقلال خواهد بود.

وی ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب کار کرده‌اند و کارمان را برای انتخاب 18 نفر سخت کردند. این برای ما یک چالش شیرین است و دست‌مان برای انتخاب بازیکن باز است، ولی ای کاش می‌توانستیم هر 23-24 بازیکن‌مان را به زمین بفرستیم. این قانون بی‌رحم فوتبال است که چند بازیکن روی نیمکت و چند نفر هم روی سکو بنشینند. به هر حال بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم در طول فصل از آنها استفاده کنیم. هواداران پرشوری هم داریم که در طول فصل به عنوان یار دوازدهم به ما خیلی کمک می‌کنند. امیدوارم فردا در پایان بازی نتیجه به سود تیمی رقم بخورد که استحقاق برد داشته است. بنابراین بازی خوبی را ما پیش‌بینی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره حضور بنگر در این دیدار عنوان کرد: بنگر به خاطر اینکه دیر به جمع ما اضافه شده است شاید از ابتدای مسابقه حضور نداشته نباشد، ولی براساس نیاز‌مان شاید از او استفاده کنیم.

تارتار درباره اتفاقات حاشیه‌ای که در ورزشگاه‌ها افتاده است، تصریح کرد: من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده ولی یک چیز را خیلی خوب می‌دانم، مردم شهرستان جم یکی از بافرهنگ‌ترین‌ها در سراسر کشور هستند. در این 3 سال که من در اینجا حضور دارم تا حالا کوچکترین سنگی دست هواداران ندیدم و تا حالا خونی از دماغ کسی نیامده است و به هیچ شخص و هیچ تیمی اهانت نشده است. این را همه می‌توانند گواهی دهند و مسئولان و ناظران هم می‌توانند نظر بدهند. اگر هم صحبتی بوده بحث این بوده که طبق قانون ما 10 درصد باید به هواداران میهمان بدهیم. وگرنه همه می‌دانند شهرستان جم و استان بوشهر چه مردم بافرهنگی دارند. من فکر نمی‌کنم هیچ وقت اینجا مشکلی پیش بیاید.

وی درباره حضور هواداران جمی در ورزشگاه اظهار داشت: من اول باید از آنها تشکر کنم چون در شرایط خوب و بد، سرما و گرما کنار ما بودند. در این بازی‌های بزرگ بیشتر به آنها نیاز داریم و مطمئن هستیم که یکپارچه زرد می‌پوشند. به هر حال منتظر آنها هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره مصدوم و محروم تیمش در دیدار فردا گفت: خداراشکر تمام نفرات‌مان شرایط خوبی دارند و مصدوم و محروم نداریم، ضمن اینکه دوست داریم تا پایان فصل در نیمه بالای جدول رقابت کنیم بنابراین باید از حداکثر امتیازات خانگی بهره ببریم و فرقی هم نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. در تمام بازی‌هایمان برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

تارتار در پاسخ به این سوال که سال گذشته نتایج خوبی نتیجه گرفتید، امسال چه رتبه‌ای برای تیمش در لیگ پیش‌بینی می‌کند ؟ عنوان کرد: به هر حال شخصیت تیمی‌ ما شکل گرفته است، شاید سال گذشته قبل از هر بازی هر تیمی مقابل ما بازی می‌کرد 3 امتیاز کنار می‌گذاشت ولی الان کاملا برعکس شده است. الان برای اینکه بتوانند یک امتیاز را بگیرند به مصاف ما می‌آیند. این کار را برای ما سخت می‌کند و تیم شناخته‌شده‌تری نسبت به سال گذشته شدیم. به خاطر همین بازیکنان باتجربه جذب کردیم که به قول ما مربیان بتوانند کار را در بیاورند و می‌توانند به جوانان ما کمک کنند و به عنوان یک مربی کنار ما باشند و عصای دست ما در زمین باشند. ما هیچ رتبه‌ای را پیش‌بینی نمی‌کنیم ولی قول می‌دهیم برای این تیم با همه توان کار کنیم و فوتبال آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.

وی درباره این موضوع که شفر گفته است به دلیل گرمای هوا بازی را متوقف کند، گفت: به هر حال شدت گرما در کشور ما هست، باید ببینیم شدت گرما چقدر است و این مسئله را را باید داور تشخیص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز