خبرگزاری کار ایران

ظریف دوست: خیلی به خودمان فشار نیاوردیم/ اصلا به باخت فکر نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۱۱

ملی پوش کبدی بانوی ایران از انگیزه ملی پوشان برای رسیدن به فینال گفت.

به گزارش ایلنا، فریده ظریف دوست کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان بعد از برتری مقتدرانه برابر بنگلادش اظهار داشت: بنگلادش تیم خوبی بود و شاید کمی شبیه هند بازی می‌کنند. خوشبختانه با اختلاف مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم و کمی هم سعی کردیم آرامتر از روز قبل بازی کنیم. استراتژی ما امروز اینطور بود که خیلی به خودمان فشار نیاوریم.

وی افزود: انشاالله فردا بهتر بازی خواهیم کرد. چین تایپه حریف قدرتمندی است و به نظر من این تیم از نظر فنی بهتر از کره جنوبی است. شاید آنها فقط تجربه پایین تری دارند و به همین دلیل امروز هم به کره جنوبی باختند. امیدوارم فردا بهترین بازی مان را انجام دهیم و از گروه به عنوان تیم اول بالا بیاییم.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان درباره مسیر ایران برای رسیدن به فینال گفت: اگر فردا مقابل چین تایپه به برتری برسیم، سرگروه می شویم و در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می کنیم که احتمالا تایلند باشد. در آنجا اگر برنده باشیم که به فینال می رویم و اگر خدایی ناکرده ببازیم که به رده بندی می‌رویم.

ظریف دوست در پایان بیان داشت: ما اصلا به باخت فکر نمی کنیم و روحیه بچه ها طوری است که فقط دنبال قهرمانی هستند. ما برای مدال طلا آمدیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز