خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران: کره ای ها خیال می کردند بازهم ما را می برند؛ فینالیست می شویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۳۳

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان صحبت های جالبی را بعد از شکست کره مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، غزال خلج, بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران, پس از پیروزی ایران مقابل کره جنوبی گفت: انتقام گرفتیم. آنها ما را در گرگان شکست داده بودند و خیال می‌کردند که اینجا هم می‌توانند همین کار را بکنند, اما طوری با اختلاف امتیاز بالا مقابل آنها به پیروزی رسیدیم که فکر می‌کنم دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند.

خلج ادامه داد: بازی خوبی کردیم. احساس می‌کنم کره‌ای‌ها هر سال دارند بهتر می‌شوند. رقص پاهای آنها فوق‌العاده است و پیشرفت خوبی داشته‌اند. باید حواس‌مان را حسابی جمع کنیم تا از جمع مدعیان عقب نمانیم. در کل بازی خیلی سختی داشتیم. خودمان که فکر چنین نتیجه‌ای را نمی‌کردیم, اما خداراشکر با اختلاف شکست‌شان دادیم.

وی درباره برخوردی که با بازیکن کره‌ای داشت و باعث آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه سر شد, اظهار داشت: کاپیتان کره‌ای‌ها خشن بازی می‌کرد. روی یک صحنه زیر یک خم او را گرفتم که نمی‌دانم چه شد و سرهای ما بهم برخورد کرد. ضربه خیلی محکمی بود و بازیکن کره دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد.

ملی‌پوش کبدی بانوان درباره اینکه آیا می‌توانیم به کسب مدال در این رشته امید‌وارم باشیم, عنوان کرد: ما از گروه خودمان که صعود می‌کنیم و احتمالاً در ادامه می‌خوریم به تایلند. آنها یکی از جدی‌ترین رقیبان ما هستند.اما مهمترین رقیب ایران هند است که باید در فینال شکست‌شان بدهیم. معتقدم راهی فینال می‌شویم و امسال یکی از مدال‌های طلای کاروان ایران را به دست می‌آوریم. 4 سال از تیم ملی دور بودم و رفته بودم سراغ درس و زندگی, اما حالا پرانرژی برگشته‌ام و می‌خواهم با مدال طلا راهی ایران شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز