خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران:

مقصر مشکلات امروز کشور سازمان برنامه و بودجه است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۰۱

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: مقصر اصلی مشکلات کنونی کشور سازمان برنامه و بودجه کشور است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جبار کیانی‌پور در سی‌و‌نهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهارداشت: به خاطر داریم در دوران جنگ که مرزهای جنوبی و غربی کشور در انحصار دشمن بود این سازمان باتدبیر توانست برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام دهد که اگر اقدامات کارشناسی نبود الان با بیکاری بیشتری مواجه بودیم اما متأسفانه امروز شرایطی در اقتصاد کشور ایجاد شده است که مقصر آن را باید سازمان برنامه و بودجه دانست.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران مدعی شد: سازمان برنامه و بودجه هم اکنون با تصمیم‌گیری‌هایی که رجحان سیاسی دارد در تضاد با برنامه‌های دولت عمل می‌کند و عملا به محل لابی‌گری مجلس تبدیل شده است.

کیانی پور افزود: مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور باید بر عهده کسی باشد که نظر خود را مستقل از دولت و مجلس، کارشناسی شده اعلام کند.

وی با برجسته خواندن نقش سازمان برنامه  و بودجه کشور، خاطرنشان کرد:‌ این سازمان نقش حایز اهمیتی در حل مسائل کلان اقتصادی دارد و انتظار می‌رود که در حل بحران‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به صنعت احداث و خدمات فنی و مهندسی، یادآورشد: متأسفانه در حال حاضر شاهدیم این صنعت باسابقه طولانی و نقشی که در اقتصاد کشور دارد، با مشکلات متعددی مواجه است و صدای این بخش به‌اندازه دیگر بخش‌ها شنیده نمی‌شود و حمایت‌های لازم صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز