خبرگزاری کار ایران

سفیر سابق ایران در لبنان در جمع خبرنگاران:

جنایت اخیر٬ دلیل ناتوانی رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۵۰

مقاومت با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده که در بالا‌ترین سطوح در برابر اسراییل می‌ایستد و همه جانبه مقاومت لبنان حمایت می‌کند.

سفیر سابق کشورمان در لبنان تاکید کرد: تبعا اقدام رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت اخیرش٬ دلیل قدرت آن نیست بلکه دلیل ناتوانی این رژیم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غضنفر رکن‌آبادی با شرکت در مراسم پاسداشت شهدای حزب‌الله لبنان که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند٬ اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در واقع بعد از اینکه تمامی دره‌ها به روی خود بسته می‌بیند٬ حتی از بکارگرفتن جریان‌های تکفیری عقب نمی‌نشیند به طوری که ۴ سال قبل که مقاومت توانست معادله توازن قدرت را به نفع خودش تغییر دهد٬ دیگر اسراییلی که سال‌های سال در جنگ‌های خود موفق شده بود و ارتش‌های عربی را شکست داده بود٬ در برابر مجموعه جوانان شهادت‌طلب لبنانی و فلسطینی کم آورده است و به جریانات تکفیری متوسل شده است.

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به جریانات تکفیری متوسط شد می‌بینیم که در جریان جنگ ۵۵ روزه با اعتراف ۱۰ وزیر اسراییلی باز هم به شکست خود در این جنگ اذعان داشتند و این شکست را رسما اعلام کردند.

رکن آبادی با اشاره به مشکلات پیش آمده در اسراییل بیان داشت: اسراییل به نوعی یک روش فرار به جلو را در پیش گرفته است٬ به گونه‌ای که یک تیر را به بهانه زدن چند هدف‌‌ رها می‌کند که علاوه بر این مشکلات بحران‌های سیاسی داخلی اسراییل که نتانیاهو شخصا با آن مواجه است٬ در پیش روی این رژیم قرار دارد که می‌توان به انحلال کنیست(پارلمان رژیم صهیونیستی) و انتخابات زودرس ۲۶ اسفند سال جاری و دعواهایی که بر سر بودجه با لیبید داشت و در ‌‌نهایت منجر به اخراج چند تن از وزرای کابینه‌اش شد٬ اشاره کرد که همگی این‌ها دست به دست هم داده تا در این مرحله بتواند با اقدامات این‌چنینی خود مانند جنایت اخیر فرافکنی‌های جهانی را صورت دهند و خود را از زیر ذره‌بین افکار عمومی دور کند.

سفیر سابق ایران در لبنان در پایان ابراز داشت: طبیعی است این بار اول و آخر در اقداماتی این‌چنینی این رژیم نخواهد بود و باید گفت که صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیدند چرا که مقاومت با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده که در بالا‌ترین سطوح در برابر اسراییل می‌ایستد و همه جانبه مقاومت لبنان حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز