خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۲۸۹ نفر از مجموع ۱۵۶ طرح مصوب شده در تالش

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۰۰

فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶ طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش ایلنا از تالش، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تالش برای طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری با حضور نماینده استانی و روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط و به ریاست فرماندار تالش برگزار شد.

فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد. این طرح‌ها تایید شده و به بانک مورد نظر معرفی خواهند شد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت به‌موقع وام اقدام شود.

لازم به ذکر است، طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی شامل رسته‌های مختلف شغلی در چهار دستگاه مرتبط، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و شیلات در هفته ای که گذشت به شرح ذیل است:

اداره صنعت و معدن و تجارت در بخش اشتغال روستایی ۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش اشتغال فراگیر ۱۷ طرح با اشتغالزایی برای ۲۲ نفر و تسهیلاتی به مبلغ  ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مصوب شد

اداره میراث فرهنگی ۴۹ طرح روستایی  با ایجاد اشتغال  برای ۱۵۹ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال مصوب شد.

اداره شیلات ۵ طرح با ایجاد اشتغال برای ۹نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال مصوب شد .

اداره جهاد کشاورزی در بخش فراگیر ۲طرح با ایجاد اشتغال برای ۸0 نفر و ۵ میلیارد ریال تسهیلات و در بخش روستایی ۸۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۸۵ نفر با تسهیلاتی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال مصوب شد.

لازم به ذکر است، آمار ارائه شده برای یک هفته اخیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز