خبرگزاری کار ایران

ارنواز در تالار وحدت می‌نوازد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۵۸

گروه موسیقی ارنواز به سرپرستی نسیم اربابی اول شهریور در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا،  گروه موسیقی سنتی ارنواز به سرپرستی و همخوانی نسیم اربابی، آهنگسازی و نوازندگی نوید دهقان و خوانندگی مصطفی جلالی‌پور اول شهریور ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این اجرا 14 قطعه از آثار برجسته اساتید موسیقی ایران چون علی تجویدی، درویش خان، عبدالحسین برازنده، غلامرضا خان رئیس، مرتضی نی داوود و نوید دهقان برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در بخش اول تصانیفی در دستگاه ماهور و رِنگ ماهور و در ادامه قطعه‌ای در دستگاه اصفهان اجرا می‌شود.  بخش دوم این اجرا شامل دونوازی عود و تار گفت‌وگو در دستگاه شور دشتی، قطعه‌ای در دستگاه نوا و .... است.

گروه ارنواز قطعاتی در آواز بیات ترک، دشتی و همچنین تصنیفی در همایون چهارگاه اجرا خواهد کرد که تنظیم و آهنگسازی این قطعات بر عهده نوید دهقان است.

در این کنسرت؛ علیرضا گرانفر (سنتور)،  بهزاد رواقی (تار)، مرتضی صنایعی (نی)، شاهین صفایی (تار)، سپیده شایان‌راد (تمبک)، نیلوفر شهبازی (کمانچه)، سارا هستی (کمانچه) و ماهگل مقتدر (عود) به عنوان نوازنده هنرنمایی می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به ایران کنسرت مراجعه کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز