خبرگزاری کار ایران

مشاور فرماندهی ناجا:

بی کفایتی رژیم آل سعود، عید مسلمین را به عزا تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۳۹

مشاور فرماندهی ناجا گفت:بی کفایتی رژیم آل سعود، عید مسلمین را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،سومین سالگرد شهدای منا قائمشهر، شامگاه شنبه با  حضور آیت الله معلمی،نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر، سردار محسن انصاری مشاور فرماندهی ناجا و خانواده های این عزیزان در مصلای جمعه این شهرستان برگزارگردید.

در این مراسم که حمید علی صمیمی،رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور، عباسعلی رضایی،فرماندار ساری نیز حضور داشتند،سردار انصاری مشاور فرماندهی ناجا با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فاجعه منا نباید فراموش شود گفت: این مراسم در راستای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد این عزیزان برگزار شده است.

وی افزود: بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود را که در چهار دهه گذشته لمس کردیم نباید فراموش شود و نمونه بارز آن را در فاجعه منا شاهد بودیم که بی کفایتی رژیم آل سعود، عید مسلمین را به عزا تبدیل کرد.

سردار انصاری با بیان اینکه آل سعود شیطان دیگری است که به سرکردگی آمریکا ، زائران خانه خدا را به خاک و خون کشید اظهارداشت: امروز مثلث آمریکا،اسرائیل و آل سعود ، بچه های خردسال یمن را آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار داده و به شهادت می رساند.

مشاور فرماندهی  ناجا با اشاره به اینکه فاجعه منا یک سناریوی طراحی شده توسط آمریکا بوده است عنوان کرد: 48 خانواده شهید منا این استان بر اثر بی کفایتی آل سعود ، برادران و پدران خود را از دست دادند و امروز باید چرایی و علت این فاجعه برای مردم مشخص گردد.

 انصاری گفت: امروز آمریکا ، اسرائیل ، رژیم آل سعود ،انگلیس ، فرانسه و منافقین هر جا که وارد شدند شکست خوردند .

وی افزود: این کشورها در 40 سال گذشته انواع و اقسام توطئه ها بر علیه نظام و انقلاب اسلامی طراحی کردند ولی هر بار با شکست مواجه شدند.

وی تصریح کرد:امروز مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و با انسجام ، یکپارچگی ، وحدت واقتصاد مقاومتی زیر بیرق مقام معظم رهبری حرکت کنند چرا که با هدایت مقام معظم رهبری همه سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت و از گردنه های سخت و دشوار عبور خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز