خبرگزاری کار ایران

آئین تجلیل از خبرنگاران لرستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۶۲

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در لرستان، آئین تجلیل از خبرنگاران این استان در خرم آباد برگزار شد.

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در لرستان آئین تجلیل از خبرنگاران این استان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و سالروز شهادت شهید محمد صارمی در لرستان آئین تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، معاونان استاندار لرستان، فرماندار خرم آباد، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد، به طور نمادین از چند خبرگزاری و تعدادی از نشریات و روزنامه‌های استان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگاران ‌‌نهایت امانت را در اخبار خود رعایت کنند

در این مراسم که به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان و در محل هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد، حجت الاسلام علی اسماعیلیان نخستین سخنران مراسم بود که به عنوان میزبان مراسم به مهمانان خوشامد گفت و آماری از عملکرد نشریات و مطبوعات لرستان را ارائه داد.

پس از مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان به ایراد سخنانی پیرامون روز خبرنگار و ویژگی‌های بارز خبرنگاران پرداخت و رعایت امانت و صداقت در انتشار اخبار را مهم‌ترین رسالت خبرنگاران در سطح استان دانست.

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان نیز دیگر سخنان این مراسم بودند که معاون استاندار لرستان پیام تبریک استاندار لرستان را به مناسبت روز خبرنگار قرائت کردند و به دلیل حضور نداشتن ایشان در مراسم از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

از خانواده شهیدان «حیدری» و «صارمی» تجلیل شد

در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، خانواده‌های دوتن از شهیدان عرصه خبر «شهید حیدری» و «شهید صارمی» حضور داشتند که با اهدای لوح سپاس از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم برنامه‌های دیگری علاوه بر سخنرانی گنجانده شده بود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای موسیقی زنده توسط یکی از گروه‌های موسیقی استان و همچنین تجلیل از خبرگزاری‌ها و نشریات استان اشاره کرد که البته نام برخی از خبرگزاری‌ها و نشریات استان به دلایل نامعلومی از لیست تجلیل شوندگان حذف شده بود.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان مدیرکل ارشاد لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگارایلنادر خرم آباد، اظهار کرد: این مراسم به منظور بزرگداشت شهید محمود صارمی، شهید عرصه خبر و تکریم و تجلیل از خبرنگاران تلاشگر استان لرستان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم به طور نمادین از تعدادی از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات محلی و سراسری استان تجلیل می‌شود که این تعداد مطبوعات تجلیل شده بر اساس نظر برخی از مدیران مطبوعات استان در جلسه‌ای خصوصی مشخص شده است.

تصمیم گیری در مورد انتخاب مطبوعات بر‌تر برعهده برخی مدیران مطبوعات بوده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز