خبرگزاری کار ایران

بعد از رفتن مسلمان پرسپولیس پلی‌میکرندارد

درخشان: استادیوم جای لذت بردن است نه فحاشی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۹۲۰

درخشان در پایان درخصوص جو بدی که در ورزشگاه‌ها وجود دارد، گفت:‌ این شرایط اصلا خوب نیست من مخالف این ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها هستم

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص تساوی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پرسپولیس بازی بدی انجام نداد فقط بدشانس بود که نتوانست به گل برسد. تیم مقابل هم آمده بود تا یک امتیاز را بگیرد. به همین دلیل پرسپولیسی‌ها نتوانستند آن تیم همیشگی باشد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس این روزها از نظر بدنی در افت قرار دارد که آن هم طبیعی است و دلیل فشارهای بدنسازی پیش از شروع فصل.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مشکل گلزنی این تیم در خط حمله افزود: خط حمله پرسپولیس یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این است که از سوی خط هافبک خوب تغذیه نمی‌شود. یک پلی‌میکر در این تیم وجود ندارد آن هم به دلیل رفتن محسن مسلمان است.

درخشان درباره این که اگر باز هم تیم‌های مقابل، مقابل پرسپولیس بسته بازی کنند تکلیف چیست، افزود: این نوع بازی همیشه جواب نمی‌دهد. شاید تیم‌ها در همان بازی بسته به گل برسد.

وی درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند ادامه داد: به نظر من سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و حتی پیکان هم مدعی قهرمانی هستند.

درخشان در پایان درخصوص جو بدی که در ورزشگاه‌ها وجود دارد، گفت:‌ این شرایط اصلا خوب نیست من مخالف این ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها هستم.استادیوم جای لذت بردن است نه فحاشی.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز