خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایلنا:

از توانایی‌های مسلمان باید در ترکیب استفاده کرد/ پرسپولیس بازی برگشت متقدرانه پیروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۳۷

سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم با پیروزی در بازی برگشت مقابل الجزیره صعود خواهد کرد و جای نگرانی نیست.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الجزیره اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و پرسپولیس سوای نتیجه، بازی خوبی انجام داد. وقتی در امارات موفق می‌شوید 2 گل بزنید یعنی کار تیم خوب بوده است ولی در خط دفاع نبود سیدجلال حسینی ضربه زیادی به ساختار دفاعی تیم زد و اشتباهات فردی در مجموع نتیجه شکست را رقم زد.

وی افزود: جلال حسینی یک بازیکن تخصصی در پست خودش است که در ترکیب تیم جا افتاده است و نبود او می‌تواند هماهنگی خط دفاع را از بین ببرد و حریف هم از همین ناحیه به تیم ضربه زد و شکست تیم را رقم زد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به عملکرد بیرانوند گفت: بیرانوند عملکرد بدی نداشت و از بین 3 گلی که خورد روی گل سوم مقصر بود و در تصمیم‌گیری عجله کرد ولی او گلر خوبی است و توانایی‌های خودش را نشان داده است. امیدوارم در بازی برگشت جبران مافات کند و اجازه ندهد جایگاهش در آستانه جام جهانی در تیم ملی لطمه بخورد.

درخشان در مورد عملکرد شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: مشکل شجاع این است که نفرات کناری‌اش مدام تغییر می‌کنند و این موضوع باعث عدم هماهنگی می‌شود و او هم جزو مدافعان خوب فوتبال ماست.

وی با اشاره به نیمکت نشینی محسن مسلمان گفت: به نظر من مسلمان همان بازیکنی است که پرسپولیس در میانه میدان آن را کم دارد و با حضورش در ترکیب می‌تواند کمک کند. باید از توانایی‌های مسلمان در ترکیب اصلی استفاده کرد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه با اشاره به تعویض علیپور و به میدان آمدن منشا اظهار داشت: باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و ما از درون تیم خبر نداریم که چه اتفاقی افتاده و سرمربی بهتر از هر کسی صلاح تیمش را تشخیص می‌دهد.

وی در مورد مصدومیت ‌کامیابی‌نیا و غیبتش در دیدار برگشت گفت: کمال بازیکن خوبی است ولی جای نگرانی نیست و بازیکنانی هستند که جای خالی او را در ترکیب پر کنند.

درخشان در پایان گفت: جای نگرانی وجود ندارد و به نظرم در بازی برگشت با یک برد پرگل صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد خواهیم داشت و این اتفاقا با حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز