خبرگزاری کار ایران

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به قرعه‌کشی لیگ برتر

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس بتواند دور رفت در بازی‌های سخت امتیازات لازم را بگیرد، قطعاً در دور برگشت مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

شب گذشته مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار و برنامه بازی‌های پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر مشخص شد.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به همین مساله به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شروع کار برای پرسپولیس کمی سخت است. سایپا همیشه تیم خوبی بوده و این فصل هم با حضور حسین فرکی قطعاً تیم سرسختی خواهد بود. اما بعد از آن کمی بازی‌های تیم متعادل می‌شود تا هفته قبل از دربی و بازی سخت برابر تراکتورسازی که خیلی تعیین کننده است.

او در ادامه راجع به دربی 83 که هفته ششم برگزار خواهد شد افزود: به نظرم دربی در زمان خوبی برگزار می‌شود. به خاطر اینکه دو تیم تا هفته ششم به ثبات و هماهنگی لازم رسیدند و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم. اما چیزی که مهم است این مساله است که دو بازی قبل و بعد از دربی پرسپولیس برابر تراکتور و سپاهان که هر دو هم بیرون از خانه خواهد بود خیلی سخت است و این دو بازی می‌تواند روی عملکرد تیم در دربی اثرگذار باشد.

درخشان در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس در این فصل خیلی خوب یارگیری کرده است و نقاط ضعفی که در تیم بود را با جذب نفرات مناسب پوشش داده‌اند. تیم نسبت به فصل پیش وضعیت بهتری دارد. ضمن اینکه برانکو نیز به شناخت بهتری از بازیکنان رسیده است. با این حال با توجه به برنامه تقریباً سختی که پرسپولیس در نیم فصل اول پیش رو دارد، باید بگویم اگر تیم بتواند از دور رفت و بازی‌های سخت امتیازات لازم را کسب کند، قطعاً در دور برگشت پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۸۹۹۱۱