خبرگزاری کار ایران

آمریکا تا شکست نهایی داعش در سوریه می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۱۸

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، رئیس‌جمهوری این کشور به همتای روس خود ابلاغ کرده که نیروهای آمریکایی تا زمان شکست کامل داعش در خاک سوریه می‌مانند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، کاخ سفید اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به  «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود به صراحت ابلاغ کرده است که نیروهای آمریکا تا زمان شکست نهایی داعش در سوریه خواهند ماند.

«دیوید ساترفیلد» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه با اعلام این خبر، گفت: «درخصوص مسائل مرتبط با حضور دائم آمریکا در سوریه باید بگویم که ما تا تحقق پیروزی کامل و نهایی بر داعش در آنجا می‌مانیم و این ایده‌ای است که دونالد ترامپ به پوتین ابلاغ کرده است».

پیش از این نیز «برت مک‌گورک» نماینده ویژه رئیس‌جمهوری آمریکا در ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش اعلام کرده بود که ایالات متحده در سوریه خواهد ماند و بر شکست داعش متمرکز خواهد شد و نیروهای آمریکایی در حال حاضر برای آغاز مرحله نهایی عملیات ضد داعش آماده می‌شوند.

اظهارات و بیانیه‌های متعدد کاخ سفید درباره حضور نظامی آمریکا در سوریه، نشان از مواضع متغیر دونالد ترامپ در این‌باره است که پیشتر گفته بود نیروهای کشورش به‌زودی از سوریه خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز