خبرگزاری کار ایران

به‌رغم اظهارات ترامپ؛

آمریکا اعزام نظامیان بیشتر به شمال سوریه را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۴۹

یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از مقام‌هایی در پنتاگون و کاخ سفید از برنامه‌ریزی دولت واشنگتن برای اعزام ده‌ها نظامی دیگر این کشور به شمال سوریه خبر داد.

به گزارش ایلنا، منابعی در کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند که ارتش آمریکا برای اعزام ده‌ها سرباز این کشور به شمال سوریه برنامه‌ریزی می‌کند.

شبکه خبری «سی‌ان‌‌ان» آمریکا به نقل از منابع مذکور، گزارش داد که این طرح از چند روز پیش از اظهارات غافل‌گیر کننده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر خروج قریب‌الوقوع نظامیان این کشور از سوریه، در دست بررسی بود.

سی‌ان‌ان خاطرنشان کرد که اظهارات ترامپ، شمار زیادی را در پنتاگون غافل‌گیر کرده و در همین راستا، شورای امنیت ملی آمریکا، امروز نشستی را برای بررسی طرح‌های دولت برای مبارزه با داعش و سرنوشت حدود دو هزار سرباز آمریکایی در سوریه، برگزار کرد.

ترامپ تصمیمش درباره خروج از سوریه را در همان روزی اعلام کرد که طی آن، یک سرباز آمریکایی بر اثر انفجاری در شهر «منبج» سوریه جانش را از دست داد.

به‌رغم اظهارات ترامپ درباره پایان زودهنگام حضور نظامی آمریکا در سوریه، منابع منطقه‌ای روز گذشته گزارش دادند که نیروهای آمریکایی تجهیزات و مهمات جنگی بیشتری به شهر منبج در شمال سوریه اعزام کرده‌اند تا با عملیات نظامی احتمالی ترکیه در این منطقه مقابله کنند.

این تحولات نشان از یک واقعیت عینی دارد که این سخنان ترامپ مثل بسیاری از اظهارات وی ریشه در شخصیت ناپایدار وی دارد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز