خبرگزاری کار ایران

۲ بازی بدون گل زده؛

پرسپولیس و خط حمله‌ای که زهر ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۸۵

سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان هم در گلزنی ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با نفت مسجد سلیمان با وجود استفاده از امتیاز میزبانی موفق نشد به گل برسد و در نهایت به تساوی صفر - صفر رضایت داد. این دومین تساوی بدون گل سرخپوشان در لیگ برتر است و آنها هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان هم به همین نتیجه دست یافتند.

پرسپولیس با وجود بسته نگه داشتن دروازه‌اش در 4 دیدار ابتدایی، در فاز هجومی نتوانسته قدرت چند سال اخیر خودش را نشان دهد و به نظر می‌رسد جدایی عناصر هجومی و سازنده این تیم تاثیر زیادی در کاهش قدرت تهاجمی تیمش داشته است.

سرخپوشان به جز بازی با فولاد که با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند در 3 دیدار دیگر در جریان بازی موفق به گلزنی نشدند و دو تساوی بدون گل و یک برد یک بر صفر برابر پدیده با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید نصیب این تیم شد.

بدون شک مشکلات زیادی از جمله محرومیت از 2 پنجره پیاپی نقل و انتقالاتی و جدایی چهره‌های تاثیرگذار هجومی تیم در این مورد نقش بسزایی داشته و باید برای بازگشت سرخپوشان به قدرت همیشگی منتظر نیم فصل دوم و اضافه شدن نفراتی مثل شریفی، ترابی و رفیعی بود تا قدرت مضاعفی به تیم بدهند ولی با این شرایط مشخص نیست تا پایان نیم فصل برانکو چه فکری برای این مشکل تیمش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز