خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اختلاف را کنار بگذارید،اجازه بدهید منطقه آزاد در مازندران هم اتفاق بیفتد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۲۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:اختلاف را کنار بگذارید،اجازه بدهید منطقه آزاد در مازندران هم اتفاق بیفتد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله  نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوا ،آنرا خویشتن‌داری در اطاعت از دستورات الهی و دوری از گناهان دانست.

وی تقوا در برابر حرام، صبر و اخلاق نیکو را از خصایص مهم افرادی دانست که با دارا بودن این سه خصیصه در روز قیامت از جایگاه خوبی برخوردار هستند،افزود: دوری از گناهان، دوری از شُبهات، دوری از امور حلال غیرضروری و اشتغال قلب به خدا ملاک برتری انسانها نزد خدا محسوب می شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اخلاق نیکو مهمترین ویژگی یک مسلمان است ،گفت: خوش اخلاقی یا اخلاق حسنه یکی از مهمترین رکن و ویژگی دین مبین اسلام است که ائمه اطهار(ع)، قرآن، پیامبر گرامی اسلام(ص) و خداوند متعال به انجام آن تاکید فراوانی نموده‌اند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به قدرت دفاعی قواه سه گانه کشور اشاره کرد و افزود: امنیت امروز کشور مرهون تلاش ها و قدرت دفاعی کشور است و این قدرت موجب شده تا آمریکا جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را نداشته باشد.

آیت الله طبرسی به سخنان اخیر مقام عظمای ولایت و تاکید ایشان بر اینکه هرگونه مذاکره با آمریکا ممنوع است ،گفت: هیچ حمله نظامی از سوی آمریکا اتفاق نمی افتد چرا که آنان می دانند ما از چه قدرت نظامی مقتدری برخوردار هستیم.

خطیب نماز جمعه امروز ساری به سخنان سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این سردار بزرگ در سخنان اخیر خود خطاب به ترامپ متذکر شد که شما با نیروهای عظیم ما طرف هستید،بدون تردید مملکت ما بر مال ملائکه خواهد بود و خداوند آنرا حفظ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر هفت استان در کشور از منطقه آزاد برخوردار شدند اما استان مازندران این اتفاق صورت نگرفت آنرا ناشی از اختلاف استانی دانست و گفت: تشتت و تفرقه را کنار بگذارید اجازه بدهید این کار کلان در استان اتفاق بیفتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به آتش سوزی مسجد جامع ساری به عنوان یکی از آثار تاریخی و دینی مرکز مازندران اشاره کرد و خواستار کمک مردمی برای بازسازی این بنای مذهبی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز