خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبرداد: ‌

همایش بین‌المللی مهدویت در استان زنجان در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: حجت الاسلام قرائتی میهمان ویژه همایش بین‌المللی مهدویت سالجاری در استان زنجان خواهد بود.

زنجان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: همایش بین‌المللی مهدویت در استان زنجان در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی، امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته وحدت گفت: در زمان غیبت کبری امام زمان(عج) شیعیان وظایفی دارند.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی، با بیان اینکه وظیفه نخست شیعیان انتظار فرج است و باید همه مسلمانان نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند، افزود: ارزشمند‌ترین عمل در زمان غیبت انتظار فرج و به یاد بودن امام زمان(عج) است.

این مسئول با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام فرهنگ مهدویت را در جامعه پایه‌ریزی کردند، خاطرنشان کرد: در روایات مختلفی ظهور حضرت مهدی(عج) را بشارت داده و نشانه‌های ظهور را به مردم ارائه کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در زمان حکومت حضرت مهدی(عج) ظالمی در جامعه وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: مومنان، با تقوایان و انسان‌های پاک در زمان غیبت در جامعه زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیر محمدی با اشاره به اینکه نظام مقدس ایران اسلامی به دلیل داشتن ولی فقیه در راس امور نظامی اسلامی محسوب می‌شود، یادآور شد: باید قدر‌دان چنین حکومت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه برخی کشور‌ها با وجود قتل عام مسلمانان در کشورهایی همچون سوریه، می‌انمار، بحرین و فلطسین ادعای حقوق بشری دارند، تصریح کرد: باید مومنان مراقب فتنه‌های آخر الزمان باشند.

این مسئول از برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه مهدویت از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و افزود: تا کنون ۴۵ برنامه در این خصوص در استان برگزار شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان یادآور شد: همایش بین‌المللی مهدویت در استان زنجان در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شیر محمدی با اشاره به اینکه از پنج کشور جهان میهمانانی در این همایش شرکت می‌کنند، یادآور شد: حجت الاسلام قرائتی می‌هامان ویژه این مراسم در زنجان است.

وی در ادامه از ارائه مقالات در این همایش خبر داد و گفت: در مدت این سه روز مقالات ارائه می‌شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان شد: این همایش روزهای ششم، هفتم و هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز