خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

نگاه فرابخشی محور و رویکرد جمعیت هلال احمر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۱۳

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر ایجاد نگاه فرابخشی در مجموعه هلال احمر تاکید کرد و گفت: عینیت بخشی به تمامی خواسته ها در گرو این مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین صابونچی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان هلال احمر کردستان اظهار داشت: طی چند سال اخیر اقدامات زیربنایی خوبی در کردستان صورت گرفته که تلاش آقای خدابنده لو در این زمینه قابل تقدیر است.

وی افزود: ایجاد نگاه فرابخشی در مجموعه هلال احمر یکی از موضوعاتی است که بر روی آن تاکید می‌کنیم چون همه خواسته‌ها در زیر چتر هلال و با همکاری یکدیگر تحقق پیدا می‌کند.

صابونچی با بیان اینکه استان کردستان شرایط خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله، مسئولیت خدمت در این استان را سنگین‌تر می‌کند که می‌طلبد مدیرعامل جدید از تجارب گذشته خود در این استان استفاده کند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر هم طی سخنانی افزود: خوشبختانه در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در هلال احمر استان کردستان صورت گرفته که امیدواریم با انتصاب مدیرعامل جدید هم این نهاد بیشتر از گذشته پیشرفت کند.

بهرام غیبی به اقدامات پیش روی این نهاد اشاره و عنوان کرد: برگزاری اردو برای کارکنان، مسابقات ورزشی و ساماندهی امور وام کارکنان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هر دو هفته یکبار بازدیدهای استانی را خواهیم داشت، تصریح کرد: بحث و مشورت و تبادل نظر برای مدیریت بهتر امور در این سفرهای استانی انجام خواهد شد.

غیبی یادآور شد: چارت سازمانی هلال احمر دارای اشکالاتی است که از جمله آن اختلاف در پرداخت حقوق و دریافتی‌ها است که باید کاهش پیدا کند و همچنین رتبه بندی کارکنان هم باید صورت گیرد که در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات هستیم.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان در این مراسم با بیان ارتقای عملکرد سازمان طی این پنج سال، گفت: پیشگام شدن در حوزه توسعه زیر ساخت های هلال احمر گواه این ادعاست.

حسن خدابندلو ادامه داد: افزایش رشد انبار های امداد و نجات از ۹۲ درصد به ۱۲۰ درصد، رشد ۱۰۰ درصدی پایگاه امداد هوایی و در و نیز رشد ۷۲ درصدی ساخت پایگاه امداد جاده ای از جمله مواردی است که در این مدت صورت داده شده است.

  «محمد باقر محمدی» مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان پیش از این معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان بوده است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام و نماینده جمعیت هلال احمر ایران در افغانستان را هم در سابقه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز